Dubbelpost Ghost | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ghost

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199507129880/

Ditt Hex-ID: 11000015c334618

Vad är din discord tagg? ghost_3210.

Vem var det som bannade dig? Emilia

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-04 235128.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen valde att banna mig för att jag använde mig av en modmeny. Det är absolut inte tillåtet då det är ett grovt brott mot serverns regler samt det är inte bara ett grovt regelbrott utom det förstör rpn för alla andra och bara är helt enkelt pinsamt och ban är helt rätt att ge och därför valde staffsen att Banna mig. Som var helt rätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Den dagen hade jag fått ett fusk av en kompis och då testade de på en annan server och sen skulle jag in och rpa lite och då tänkte inte jag efter och bara var så hjärndöd att jag inte tänkte efter och då valde att använda de jag använde mest de bara för testa de men egentligen spelar det ingen roll för oavsett test eller inte så är de inte tillåtet. Så då använde jag fusket nån stund sen efter jag stängt av det åkte jag runt med min polare sen märkte att några av unive dc försvann och då blev jag i shock och fick panik och sen insedde att jag blev bannad på min favorit server som jag alltid kört på när jag kunde men det spelar ingen roll då jag fortfarande bröt mot serverns regler och då förtjänar en avstängning.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den bannen var en 110% giltig och jag håller absolut med er jag som gjorde fel jag som inte kunde tänka och allt är mitt fel jag bröt mot reglerna därför fick ban och den var absolut giltig. Jag drabbade inte bara mig själv utan alla andra med och har verkligen en ånger över de. Jag önska jag kunde gå tillbaka i tiden och tänkt till verkligen om de var värt att riskera en sån chans att bli bannad nej det är inte värt nån stans oavsett om man blir bannad eller inte så ska alla regler följas till punkt och pricka.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för några småsaker, som emote abuse och att vara AFK. När jag ser tillbaka på det var det i början när jag precis hade börjat spela på servern och fortfarande lärde mig reglerna. Jag inser nu hur viktigt det är att följa reglerna och respektera alla spelare i communityn. Dessa regelbrott var verkligen engångsföreteelser och sedan dess har jag varit mycket noggrann med att undvika liknande beteende. Jag har lärt mig mycket från mina misstag och jag kan försäkra er om att jag aldrig kommer att bryta mot reglerna igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat valt att inte vara en ren "idiot" och inte använt modmeny för att få en fördel då det inte alls är coolt utan bara pinsamt och dåligt egentligen är jag en person som bara vill alla väl ha roligt skapa roliga minnen och bara kunna känna att man aldrig behöver vara ensam när man kan köra på Unive och dem blir som en familj med människor med gott humör och glada det är vad jag egentligen vill men tyvärr vet jag inte vad som hände med mig att jag verkligen sjönk mig till en nivå att behöva fuska på ett spel vet det låter helt galet och jag fattar inte ens själv om det ens var jag som person eller om det var en annan jag det låter konstigt men helt ärligt så vet jag inte vad som hände den stunden men som sagt jag ska vara ärlig framöver och stå för vad jag gör för man kommer aldrig länge genom lögner som jag har märkt så nu är det bra med allt skit.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig allt man bara kan fatta jag har lärt mig att allt handlar inte om vem som gör snyggast hs eller får mest kills det handlar egentligen om att man ska ha roligt och kunna bevisa att även vilken ålder så kan man bete sig man ska ha roligt skapa minnen träffa folk och bara njuta av den fantastiska rpn som jag upplevt men fortfarande saknar asså sry för jag svär men jag saknar Unive så jävla mycket asså Unive har varit som min andra familj som alltid är där ifall det är nått som alltid är nån som man kan prata med allt handlar inte bara om rp utom kunna vara en trevlig bra människa som dem flesta är på servern och att man kan ha någon och snacka med chilla åka runt bara må gött eller göra scenarion ingen bra med att fördelar gör sig inte coolare utom bara sämre det förstör för alla och det blir inte bra i slutändan men fortfarande kommer jag aldrig ge upp och fortsätta göra allt jag kan för att försöka bevisa för er alla att jag är ledsen men fortfarande står jag för det jag gjort men bara att jag ber om ursäkt. Och en sak kan jag lova er att jag lovar inte saker sen inte håller dem jag håller de jag lovar jag står för vad jag gjort och det gör mig att känna som en bättre person men nu lovar jag er att Allt skit som skett runt mig det är borta och kommer ALDRIG upprepas igen Om det är så att jag får en chans fast jag inte förtjänar det så vill jag bara tacka er och säkra er med att regelbrott kommer ALDRIG hända igen . Så ni vet

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, självklart detta förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka