Nekad Ghost | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ghost

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199507129880/

Ditt Hex-ID: 11000014b697425

Vad är din discord tagg? ghost_3210.

Vem var det som bannade dig? Philip320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-15 190128.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för att jag använde aimbot och jag inser nu hur fel jag hade och ångrar det verkligen. Det var en sak som gav uppmärksamhet och gjorde en glad för stunden men nu i efter hand önskade jag att jag aldrig gjorde det jag inser att unive verkligen var en rolig grej och att servern var bra och servern betyder mer än att fuska och ha roligt för stunden. Jag lovar att jag har lärt mig av mina misstag och vill komma tillbaka och spela på ett ärligt sätt framöver.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i sandy och blev jagad av en bil, sen skulle jag ner mot stan för att hämta mina vänner, och sen så åkte jag mot stan och då hände detta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var absolut inte felaktig det var mitt fel att jag bröt mot reglerna och jag står för mina konsekvenser och jag förtjänade att bli bannad då jag gjorde ett stort regelbrott som var så dumt och jag ångrar det så mycket. Den bannen var helt klart rätt placerad men jag vill verkligen komma tillbaka till unive! Jag vill verkligen börja om på nytt och få en ny chans

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för olika saker så som emote abuse och suntförnuft men det var ett tag sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunna göra annorlunda är att tänka på konsekvenser och absolut inte gjort det misstaget jag gjorde. Jag kan lova er att det aldrig ska hända igen då jag ska alltid tänka på konsekvenser som kan förekomma i varje scenario och jag vill visa er som sagt att jag är kapabel till att rpa som alla andra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det kan man verkligen säga att jag har gjort, Jag har lärt mig att aldrig mer skaffa fusk till något spel, Jag har lärt mig att Man inte ska fuska, Jag har lärt mig att det är roligare att spela utan att bryta mot serverns regler, Jag hoppas verkligen att ni kan ge mig en ny chans vet inte varför jag gjorde som jag gjorde jag har alltid gillat Unive och Unives Community eftersom det är så lätt att skaffa nya vänner och alla är så trevliga, Jag hoppas verkligen att jag kan få en chans att bevisa att jag inte är lika hjärndöd som jag var då, Och jag vill återigen be om ursäkt för jag använde aimbot, Jag kommer aldrig mer att göra det,

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka