Ej Antagen Ghost | Ansökan till Servervakt [Pedrochino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ghost

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
16
Vad är ditt namn i verkligheten? Sam

Vad heter du på discord? ghost_3210.

Vad är ditt Hex:ID 11000014b697425

Ange ditt födelsedatum 22 November 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Nu när de e sommarlov runt 10 h per dag xd

Hur länge har du varit medlem på Unive? 12 augusti 2023

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) går inte att bifoga men har iallfall fått 20 bans som jag har tagit mycket lärdom av men bilden kan jag visa i intervjun om jag når dit :)

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en normal spelare som spelar på servern och fungerar som en vakt. En servervakts uppgift är att rpa på servern men vara som en förebild för andra spelare. Som servervakt ska man inte leta efter regelbrott men om man ser någon som gör ett regelbrott så ska man kicka eller så ska man ge en svban. Om man märker att någon gör något grovt regelbrott så ska man banna de och sedan kontakta en helper som kan förlänga deras ban. Man ska försöka göra rp:n roligare för alla och för sig själv genom att till exempel kicka folk eller banna när någon gör fel.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli en servervakt på servern för att jag vill att det ska bli bättre rp på servrarna och att det ska bli roligare för mig och för andra. Själv tycker jag att rpa är roligt men om folk kommer och förstör och bara lallar så förstör det hela grejen med rp. Jag vill då att det ska bli roligare genom att bli servervakt. Jag har varit med om flera personer som har brutit mot reglerna och jag vill själv undvika att ha tråkiga scenarion där folk förstör. I vissa scenarion där folk gör fel är det väldigt bra att vara sv. Ett exempel på scenario var igår när 3 icke medlemmar lekte krim och pratade väldigt mycket ooc. Jag vill också vara med och hjälpa till på servern och känner att servervakt skulle vara en bra roll för mig.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption betyder att man använder sin sv på fel sätt t.ex. du är med din vän och är ute och kör men din vän kör på flera personer utan anledning som alltså går under regeln VDM.
Abuse är väldigt likt korruption men på ett lite annorlunda sätt. Ett exempel på att abuse servervaktsrollen kan vara att du har blivit skjuten på ett gängkrig och eftersom att du vill vinna scenariot väljer du att reviva dig och ditt gäng.

Nekad.
Anledning: Fått en ban senaste månaden.
Du får ansöka igen om 1 vecka. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka