Accepterad Gheoghensson | Ban Överklagan [Mrking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gheoghensson

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198979049449

Ditt Hex-ID: steam:11000013cb967e9

Vad är din discord tagg? bastardo6650

Vem var det som bannade dig? Mrking

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2025-11-23 19_49_18.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag c loggade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis hamna i ett trafikstopp där vi stannade och samarbetade med polisen innan dom frågade ifall vi kunde hoppa ut ur bilen för dem ville söka igenom oss. Då var vi tvungna att fly eftersom vi hade vapen på oss och vi va i ett efterföljande tills vi hamna ner i one way, polisen körde såklart inte ner så dom väntade tills vi skulle komma ut. dom tillkallade förstärkning och insatsyrkan var där, dom körde ner drönare och såg att vi hade vapen, efter ett tag går dom ner och stormar oss och vi hammnar i en intensiv sitvation där vi sjuter på varandra. Uppenbarligen fick dom oss eftersom dom var många fler. vi båda åkte fast och alla lämmnade platsen förutom en som sökte igenom mig och det var då jag c logga för att jag inte ville torska mit vapen jag precis köpt. Vilket igentlien var väldigt dump och onödigt eftersom det är bara pengar man förlorar igentligen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel som sakt, det var väldigt dumt att c logga i den sitvationen, jag var väldigt stressad med tänkte på vad som precis hände innan när vi hamna i skottlossningen med polisen, ville som sakt inte torska vapnet men det var väldigt dump att logga eftersom man får ännu större åtgärder än lite fängelse och bli av med vapnet. Så jag kan lova att jag har lärt mig min läxa och att det aldrig kommer hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad som polis för ett tag sen för att jag inte utförde rp till slutändan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat fortsätta scenariot istället för att clogga och kollat vart de hade lett

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja aldig c logga igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka