Antagen Gheoghensson | Ansökan till Servervakt [Kladdkaka]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gheoghensson

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie

Vad heter du på discord? bastardo6650

Vad är ditt Hex:ID steam:11000013cb967e9

Ange ditt födelsedatum 4 September 2025

Beskriv din dagliga aktivitet. Jobbar från 05-10 för det mesta så är aktiv typ varje dag från 12 tills 21 när jag jobbar. När jag inte jobbar är kag aktiv nästan hela dagen till exempel idag har jag varit inne sen 09 tills nu kl 22

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen 1 AUG men har varit tidigare

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/eduar/Downloads/ban%20bild.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakt har i upgift att se till att spelarna följer reglerna och inte lallar som många nya spelare speciellt gör. Det är många som bryter mot reglerna och därmed kan inte staff ta hand om alla samtidigt så detta är för att minska staffs arbete och göra det enklare för oss alla. Man sammarbetar även med staff om det skulle vara några grövre regelbrott.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag som är polis möter många spelare som alltid baitar mig till att jaga dom eller liknade, och även så fort jag kliver ur bilen för ett trafik stopp så blir min bil stulen tror de hänt minst 3 gånger bara idag. Så darför vill jag få stopp på folk som lallar och förstör scenariot för alla. Jag vill ha en hög rp nivå när jag spelar men tyväär finns det för många lallare så darför vill jag bli server vakt för att få ett roligare och mer realistisk rp och få stopp på alla dessa lallare.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är när man använder sina styrkor för att till exempel ressa sig själv även fast man inte får. Eller att man kickar folk för att dom inte kan bete sig eller bara lallar allmänt utan dom ska bryta mot regel för att kunna ha en anledning för att kicka t.ex. De finns även andra tillfällen där man abusar SV vakt för att vinna ett scenario eller liknande. Kortfattat är det att man använder sina styrkor när man INTE ska

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Antagen efter muntlig intervju, Låser och flyttar till Servervakt Ansökningar-Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka