Ghazi Abdisson | Ansökan till Support [goggle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    5
  • Omröstningen stängd .

Exritez

Aktiv Medlem
Meddelanden
757
Reaction score
72
Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob

Vad heter du på discord? Exritez#0647

Ange ditt födelsedatum 14 Mars 2003

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag spelar nästan varje dag mån-fre: 15:00-23:00 ungefär och det varierar på helgerna men ibland hela dagarna typ och ibland 22:00-05:00

Berätta om dig själv Jag är en väldigt ödmjuk och opartisk person som gillar att spela och köra cross. Jag gillar även att vara med vänner och jag kan ta kritik.

Vad skulle du göra om du blir staff? jag har spelat på Multistaden ganska länge nu och jag känner att jag vill kunna hjälpa servern att både bli bättre och roligare för alla och inte bara mig själv.Jag kommer självklart inte abusa eller något liknande, det tycker jag är väldigt fel och kommer sköta reglerna och fortsätta rpa, men multistaden är min favorit server, och att det är seriös rp tycker jag är kul för då kan man göra många roliga scenarion. och jag vill kunna hjälpa till på servern ännu mer än vad jag gör som servervakt. Jag skulle även göra så mycket staff jobbs och liknande som jag hinner och kan för jag vill kunna hjälpa till så mycket som möjligt. Kommer även göra allt för att bli ännu högre. Jag skulle även försöka sprida lite glädje så alla är glada och kan sätta sig och spela eller snacka med ett leende på läpparna.

Hur länge har du spelat på Multistaden? ca 1 månad

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? För jag vill kunna hjälpa till mer på servern och göra spelupplevelsen bättre för alla och jag tycker jag är bra på att kunna ta ansvar för saker. Och jag vill att alla ska gå till datorn varje dag och känna att multistaden är en rolig server att spela på som man inte kan få nog av och vill försöka göra så det blir ännu fler längre och bra scenarion så det blir ännu roligare att spela.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag tror att jag skulle kunna bidra till en del för jag kommer vara en väldigt aktiv support som alltid vill hjälpa alla och som kommer kunna ställa upp på allting som behövs. plus att jag kommer försöka få alla nya att förstå allting med rp och sånt och försöka hjälpa alla för då får alla en bättre spelupplevelse. Jag kommer också försöka få alla att följa alla regler som finns. Jag är även ganska aktiv och är jag it inne på servern så kan man nästintill alltid nå mig på discord

Har du några tidigare erfarenheter? Jag är servervakt har inte varigt det så länge men jag är väldigt bra på att kunna lära mig saker snabbt så jag kom mer att lära mig allt jag behöver relativt snabbt. men några kommands jag kan är:
/kick (ID) för kicka någon
/sqlbanhistory ( steam namn) för söka upp historik av hur många bann man har haft.
/goto (ID) man teleportar till en person
/set job (ID) man ger jobb eller medlemskap i exempelvis gäng.
/noclip man flyger runt och andra kan inte se dig
/revive för att revivea någon
/giveitem
/giveweapon
/setjob
/givemoney

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /kick (ID) för kicka någon
/sqlbanhistory ( steam namn) för söka upp historik av hur många bann man har haft.
/goto (ID) man teleportar till en person
/set job (ID) man ger jobb eller medlemskap i exempelvis gäng.
/noclip man flyger runt och andra kan inte se dig
/revive för att revivea någon
/giveitem
/giveweapon
/setjob
/givemoney
men som sagt så är jag väldigt bra på att kunna ta in saker och jag kommer att lära mig snabbt.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja jag har väldigt lätt att lära mig nya saker.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nä inte mer än att jag hoppass att ni ger mig en chans att bevisa att jag är värdig att vara support :)

Senast ändrad:
+rep hjälper alltid till när man behöver passar som support!

Tillbaka