Nekad GH0ST | Gäng ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GH0ST

Icke Medlem
Meddelanden
465
Reaction score
58
Användarnamn: GH0ST

Vad ska gänget heta? Ramo Gang

Vad heter du i verkligheten? Kallas gaffwaad av vissa

Ditt födelsedatum: 25 Maj 2005

Hur ofta kommer du vara inne? Vi kommer vara väldigt aktiva, Men jag som boss kommer vara inne 2-5 timmar om dagen, Men har vice och medlemmar som kan vara inne jävligt mycket, Så ni kommer aldrig se någon inaktivitet av gänget :)

Hur många timmar har du på Fivem? 1400

Berätta om din karaktär: Lakk, Det är Abdullah Ramo hans föräldrar är från syrien men dom bombade landet så Abdullahs föräldrar flyttade till landet kallade Sverige, där Abdullah Ramo växte upp, han växte upp bland droger och vapen 040 liksom, han skaffade mycket grabbar/polare, Till slut blev han portad från staden och då valde han vänner att lämna honom, och då flyttade Abdullah Ramo till staden som är då kallade "Multistaden" Abdullah hade inga vänner när han var ny flyttad så han använda exakt alla sina pengar till att köpa ett företag som var kallad "Bennys", Abdullah jobbade skit hårt fick massor med kunder och pengar samt anställda och nya vänner, efter det valde Abdullah Ramo att byta namn på bennys till Vianor, det är det han är känd för idag, alla vet vem Abdullah Ramo är, speciellt Marja-Lisa <3, Så till slut valde Abdullah Ramo att sluta med det kriminella och han valde att gå vidare i livet och bli laglig, Abdullah Ramo blev Polis han var det i 2 veckor ungefär men han valde att lämna efter för dom mobbade honom i kåren och kallade honom "Polis Abdi" Vilket Abdullah tyckte var inte roligt, Så han hade några vänner som heter Abdi Ramo, Harmodi Ramo, Dom valde att starta ett lagligt företag och använda det som ett täckmantel till "Vapen Försäljningen" Dom tjänade mycket pengar på det men till slut valde någon att ringa polisen så dom gjort razzia och stängde ner företaget, Vi flydde men till slut blev vi tagna och vi alla fick fängelse, Detta var hårda Tider i Abdullahs Liv, Så blev VD på Vianor, Och Nu är Abdullah sugen på att starta sitt eget gäng och ta nästa steg i livet med sina bröder Harmodi Ramo och Abdi Ramo och sina vänner

Varför ska just du få starta ett eget gäng? Jo, Det är för jag är en seriös rpare som tar rp till 100%, Bryter inte mot reglerna som andra gängen i staden och om något annat gäng skulle göra fel skulle vi skicka in det till staffs för alla som kommer vara med i gänget använder geforce eller medal, samt vi kommer vara rätt aktiva ungefär 2-4 timmar om dagen, ni staffs kommer märka att Ramo Gang kommer skapa feta scenarion och bidra med bra rp, vi kommer inte vara som andra gäng och försöka visa till alla att vi är med i gäng liksom, det kommer var "lowkey" och när vi ska använda vapen ska vi aldrig skjuta i staden för det är "suntförnuft" utan vi hade kidnappat dom och tagit dom upp till sandy och försökte få så mycket info som möjligt och om personen har gjort något grovt mot oss hade vi klippt dom, Det jag menar här är att vi inte kommer skjuta mitt i stan, vi ska försöka få polisen tillit så dom inte ska tro att vi är med i gäng, vi ska aldrig säga till några att vi är med i gäng heller bara till närmsta kontakter, Vi ska ha så seriös rp som möjligt och inte gå runt och säga "att vi äger staden och är störst"

Har du några med dig från start med gänget? Yes har allt förberett har ungefär 5-8 medlemmar

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? Gänget ska ha rollen Ramo, det vill säga att det ska vara väldigt lowkey och att folket inte ska veta att vi är med i gäng och kriminella, Vi ska försöka fp polisen tillit så dom inte tror att vi är kriminella för vissa gäng visar till polisen att dom är kriminella, Ramo Gang ska liksom vara lowkey ha bra tillit till polisen och inte skjuta i scenarion utan förlänga scenarion och prata osv, det ska vara "Seriös Rp" Seriösa Scenarion"

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? Har varit med många gäng på servern, i mars kommer jag ihåg att mcn hade ak-47 och jag var med i los zetas samt kartellen, black squad var jag också med i ett tag och jag har 1400 timmar på fivem så jag vet hur man rpar på ett bra sätt utan att skapa dålig rp

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? Bossens ansvar är vad medlemmarna gör, Jag som boss hade haft mycket bra koll på mina medlemmar, hade någon medlem brutit mot någon regel hade jag klippt och skickat till staff för jag vill att om man rpar seriöst ska det vara seriöst och varningar inom gänget kommer inte ske, Om nu någon medlem hade gjort fel hade jag tagit skiten och det hade jag stått för, För jag kommer verkligen göra allt för att gänget ska rpa så bra som möjligt och vara väldigt "Lowkey", som jag sa innan om någon inte lyder mig som boss får du kick från gänget direkten utan förvarning

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? Kommer utveckla rpn på ett bra sätt, kommer se till att alla medlemmar exakt alla följer reglerna även jag som boss ska följa dom, Jag kommer ha en discord kanal där gäng reglerna står

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut Ett kriminellt scenario ska vara "lowkey", Med det menar jag att du inte ska t,ex kidnappa eller ta råna någon mitt i stan utan du ska ta dom när dom är på ett ställe som är gömt där ingen kommer vara, sedan om du ska döda personen ska du ta han upp till sandy eller paleto, långt i från staden där man kan skjuta, samma sak med gäng skjutningar ska också ske i vid sandy flygplats t,ex, det är grov suntförnuft att skjuta i stan, jag har märkt att gäng åker förbi gänghus mitt i stan och skjuter, det är så dålig rp, polisstationen är minst 200m ifrån groovestreets gäng hus, irl hade polisen hört minsta lilla kula, så jag hade gjort mina scenarion lowkey inga hade varit i närheten om jag hade rånat eller gjort ett scenario, På bankrån ska vi ha olika kläder varje gång, jag har märkt att folk kör bankrån med samma kläder hela tiden och det är dålig rp, Så jag tycker ett bra kriminellt scenario ska ske "lowkey" där ingen bryter mot regler

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? Jag kommer ha en gäng regel att om man rånar någon ska man skriva det i dc chatten vart man rånar och hur man rånar, och om någon inte skriver i dc när dom har rånt kommer bli avskedad från gänget, Det jag menar är att Jag ska ha en dc kanal som heter #Scenarion inom gänget i dc skriver man inte där så blir det sparken på direkten

Hur hanterar du kritik? Jag kan ta allt kritik, det bästa är att ta kritiken och inte börja tjafsa med dom det ska man aldrig göra, är det så att någon säger att gänget inte kan rpa då ber jag dom skicka klipp på vilka som inte kan rpa och jag kommer snacka med dom direkt, är det grov kontaktar kontaktar jag staffs och försöker få den personen kickad från gänget och bannad, fast om det händer väldigt ofta har ägaren rätt att stänga gänget om han ser att gänget förstör rpn så är det försåtligt, jag kommer inte tjafsa emot, är bara här för att ha kul och skapa seriöst rp

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? Såklart jag skulle <3

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Riktigt fin ansökan, man ser att du verkligen vill starta ett eget gäng och att du kan ta ansvar för gänget, +rep från mig <3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka