Nekad ggtheodor | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ggtheodor

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198870131869/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor

Vad är ditt discord namn? TEDR.#7870

Vad är ditt födelsedatum? 2 September 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan Lindberg och är hela 23 år gammal. Johan har en fattig bondes bakgrund och känner nu att han har andra planer i livet och satsar på att bli The Palace. Johan är intresserad av snygga bilar och ett vanligt villa och har som mål att en dag kunna äga en lyx villa.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag känner att jag kan bidra med bra RP. Jag vill bli medlem då mina ambitioner inom RP inte kan nås utan det. Mitt nuvarande mål är att bli The palace.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Mina vänner har sagt att detta är en seriös RP server och vilket lockade mig till servern.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar spelar väldigt mycket på Unive och tipsade mig då om servern och då vill jag testa och tyckte att det var en bra server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelandet är att ha en så rolig tid som möjligt och hänga med mina vänner, samt bygga upp en karriär. jag vill även bidra med bra RP till servern.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Min karaktärs mål är att skaffa så många nya kontakter som det går och även träffa sina polare. Och även unna sig det goda i livet och ha det kul.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka