Nekad getoormen05 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

getoormen05

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? erik altberg

Vad är ditt discord namn? getoormen05 eller abboren

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. hej mitt namn är Ben Dover. Jag är 25 år gammal jag kommer från kriget i Syrien då jag kom hit när jag var 5 år gammal, Det har varit väldigt tuff uppväxt när jag ej har kunnat språket. Jag har tyvärr blivit uppväxt med mycket mobbing för jag ser annorlunda ut och inte som alla andra barn vilket har tagit hårt på mig. Jag har en passion för motorcyklar och bilar då jag har alltid drömt om att få äga egna dyra bilar och kunna vissa barn med samma uppväxt som jag vad man kan lyckas med om man försöker tillräckligt mycket.

Vad kan du bidra med till serverns RP? skapa roliga scenarion, prata med mycket folk, kanske få något jobb, skaffa mycket vänner och allmänt ha jävligt kul. mitt mål är att skaffa mycket vänner och hitta på roliga saker och allmänt ha jävligt kul. Eftersom jag ändå inte har något mer att skriva Utav det jag sätt så ser det väldigt lovande ut. Eftersom serveren kommer säkert passa min karaktär något enormt så är jag väldigt taggad på att eventuellt komma in och sätta igång med rollspelandet. Mitt mål med Unive och rollspelet är att vara väldigt seriös. Jag gillar när man är seriös i spel och låtsas som om det är på riktigt. Jag kan sitta i timmar och spela det här underbara spelet. När jag vill hitta ett seriösare jobb så är jag faktiskt inte ute för pengarna utan för att få ett ännu seriösare rollspel

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att scenariot ska vara roligt för båda sidorna och scenariot ska ej gå ut på att jag bara ska vinna men att det också ska vara kul för motparten och kanske låta dem vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? rdm random deaht match man dödar någon från ingen stans vdm att man dödar någon me fordon

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har rpat i ungefär 1 år nu

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej de tror jag inte

Nekad. Vänta 1 vecka efter godkänd banöverklagan.
Du kan ansöka igen 5/5. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka