Accepterad Geth | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Geth

Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Vad heter du på discord? gethchn

Ange ditt födelsedatum 23 Augusti 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndagar: 18.00 - 00.00
Tisdagar: 17.30 - 00.00
Onsdagar: 17.00 - 00.00
Torsdagar: 17.00 - 00.00
Fredagar: 16.00 - 00.00

Helger & Lov: 13.00 - 03.00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Blev först medlem början av 2022 men slutade rpa nån gång i början av 2023 och är nu tillbaka (så lite över en månad efter pausen)

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har varit bannad 6ggr tidigare då de flesta av dom har varit felaktiga: https://cdn.discordapp.com/attachments/1041332741737807893/1139614859466641518/Screenshot_2023-08-11_194229.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Dom har som uppgift att göra jobbet lättare för de högre uppsatta staffsen på Unive så som Helpers, som servervakt bör man kicka / banna folk om dom gör regelbrott som exempel, lallar på sjukhuset eller vdmar någon på piren. Som servervakt så ska man inte leta efter problem som spelare gör utan man ska ta återgärder på spelare under tiden som man rpar, man ska inte häller banna / kicka för sakens skull utan endast när man anser att dom begått ett regelbrott. Om man anser att regelbrottet är lite grovare så ska man så klart skicka in klippet till högre uppsatta staffs så dom förlänger bannen.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att få Unive till en lite mer "renare" server från de här smutsen som begår regelbrott. Jag vill få bort dehär spelarna som lallar eller begår regelbrott och samt så vill jag kunna DVa bilar som man ser stå på sidan av vägar eftersom att dom kan göra så att ditt spel laggar mer men också så ser det inte så fint ut. Det finns ju chansen att man också krockar in i dom om dom står mitt i vägen osv.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och Abuse är lite av samma sak om man tänker efter men korruption kan vara att man använder sina perms för att få en fördel ingame, t.ex att man bannar någon under scenario eller bryter mot andra servervakt regler. Abuse är att man typ skulle ressa sig själv under ett skott scenario för att få fördel och vinna just det scenariot.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju.
Anledning: Svarade bra på frågorna.

Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka