Germansmoker69 | Räddningstjänsten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Germansmoker69

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 31 Mars 2007

Vad heter du på discord? GERMANSMOKER69#9682

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? ca 130

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 3-6

Hur ofta kommer du vara inne? 4-7 dagar i veckan

Hur många timmar har du på FiveM? ca 130

Vad heter du? tobbe

Hur gammal är du? 20

Har du B och C-Körkort? Ja

Varför ska du bli anställd? Jag vill bli anställd för att jag älskar att känna att jag kan hjälpa folk i staden och göra något bra för staden och jag har länge velat vara anställd på en organisation där man kan hjälpa folk på ett sätt som jag inte kunnat förut. Och det värkar också som ett jobb som är väldigt seriöst där folks liv kan stå på spel och då vill jag känna att jag kan hjälpa dem.

Varför ska du bli brandman? Jag vil bli brandman för att jag vill kunna hjälpa folk och jag känner att jag kan ta bra beslut under press då folks liv kan stå på spel. och jag tycker även att det behövs fler brandmän i staden som kan hjälpa mer och då kände jag att det var något för mig.

Tidigare erfarenheter inom räddningstjänsten? Nej men jag är bra på läst.

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? Radio radiodisciplin betyder att radion endast andvänds för allvarliga situationer som t.ex om man får ett larm på radion så ska man svara seriöst och inte sitta och skrika i radion och lalla sönder. Så helt enkelt ska man vara seriös och prata tydligt och inte sitta och lalla.

Du får larm om brand, vad gör du då? Då säger jag till mina kollegor att vi har ett larm på en brand och sen hoppar vi in i brandbilen och åker iväg till branden och tar en titt på situationen och kollar efter potentiella skadade och släcker sedan branden.

Du får larm om en trafikolycka, hur ska du agera när du kommer fram på platsen? Om man får larm på en trafik olycka så ska man hålla sig lugn när man kommer till platsen och sedan leta efter de som kan vara skadade och sedan kan man påbörja att leta efter folk som kan sitta fastklämda i bilen eller om folk har dött. Sen om det brinner så måste de personerna som är i bilen måste då ut fort sen kan man påbörja att släcka branden.

Har du några andra frågor? Vad är det för lön på jobbet?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka