Accepterad Germansmoker69 | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Germansmoker69

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198313837693/

Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad är ditt discord namn? GERMANSMOKER69#9682

Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tobbe Anderson och är 20 år gammal. Tobbe Anderson hade en bra uppväxt där han hade mycket vänner och snälla föräldrar som bidrog med mat och kläder och ett tak över huvudet. Tobbe har aldrig varit en super känslig person även fast att han har gjort en operation. Under Tobbes uppväxt så var det någon gång som hans pappa och han var ute och köpte mat på en mat affär och när de gick ut ur butiken så var det en massa personer som stod i en hög runt en bil. Tobbe tyckte att den bilen var super cool och det var då som han viste att han älskade bilar. Tobbe största dröm är att ha en kollektion av bilar med massor av dyra bilar och då när kom till staden för första gången så såg han en massa bilar som han tyckte var super nice men det var då han insåg att han behövde vara en medborgare för att kunna skaffa sig en sån bil.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag är aktiv och är inte aktiv i någon annan server och jag känner att eftersom att jag har varit med i servern ganska länge nu och spelat mycket så känner jag att det är dags att försöka skaffa medlemskap för att kunna ta mitt rollspel.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det är väldigt verkligt på servern och jag tycker det är kul när man kan spela ett spel som känns som verkliga livet.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive när jag först började spela Five M och sökte bara på Swe RP och så kom Unive upp och så såg jag att den var väldigt populär.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att det ska kännas så verkligt som möjligt med att ha ett jobb och kunna lära känna folk.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna hjälpa nybörjare och göra känna att jag gör något för servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte riktigt.

Vidare till muntlig intervju! Lycka till!!!
dc = Lallar3n#5445

Servervakt

Medlems ansvarig

flower.gif

Tillbaka