Nekad Germansmoker69 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Germansmoker69

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad är ditt discord namn? GERMANSMOKER

Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter tobbe anderson och är 22 år gammal. Tobbe växte upp i ett kärleksfullt hushåll tillsammans med sin mamma och pappa och bror tillsammans med familje husdjuret som är en hund som heter peter. Tobbe har alltid haft en säker samt trygg miljö att växa upp i men tyvär när tobbe var 8 år gammal så dog hunden peter vilket gjorde tobbe otroligt ledsen eftersom att tobbe har autism och den ända han kände kunde förstå honom var hans hund (peter). Men när tobbes hund dog fick hans bror ta över plattsen som hans tidigare hund hade haft då tobbes bror därifrån alltid fanns där för tobbe vilket gjorde att tobbe kunde fortsätta frammåt i livet vilket ledde till att han lärde sig kontrollera hans autism. Tobbe har alltid haft svårt att visa sina känslor på grund av hans autism vilket ledde till att tobbe inte har så mycket vänner men nu när han är äldre och vet mycket bättre hur hans autism ska hanteras är han redo på att bege sig ut i samhället och förbättra det med sin otroliga passion och otänksamhet för att staden ska bli en roligare och mer sammanknuten plats. Tobbe och hans broder har alltid haft en dröm om att bli poliser tillsammans så att de kan bekämpa brottsligheten i staden tillsammans för att göra staden till en roligare och säkrare plats för ALLA! tobbe intreserar sig för djur då hans tidigare hund hade enorm roll i tobbes liv. tobbe håller sina intressen uppe med att kolla på mycket national geograpihc samt att han gillar att med jämna mellanrum på si så där en gång i månaden tar han även en kamping resa till en fridfull skog där han tältar och vandrar genom skog och över berg.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hög kvalitets rp samt omtänksamhet samt socialitet samt utvecklande rp samt utdragna scenarion samt empati för mina med spelare

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att alla ska ha chansen att vinna i ett scenario så att scenariot kanske kan åter följas genom att det kommer upp igen när man t.ex träffar på individen i staden.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja. man ska inte bryta karaktär ex prata om verkligheten. Man ska inte använda sig av power gaming vilket innebär att man utnyttjar att man spelar spelet och då inte agerar som en person skulle agera i verkligeheten. sen man inte combat logga vilket innebär att om man t.ex hamnar i ett scenario när man t.ex blir kidnappad så ska man inte stänga av spelet för att komma ut ur scenariot.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja. jag har spelat mycket roleplay förut men tog en paus så jag kunde fokusera på annat.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag planerar på att ta mitt rollspel till nästa nivå genom att förhoppningsvis bli medlem i servern så jag kan utvecklas :)

Nekad. Inte tagit sin intervju i tid.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka