Nekad Gaz | Chef-jobb ansökan (flake)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

lit0x

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? mekonomen

Vad heter du IRL? Gottfrid

Vad heter du på discord? lit0x#3568

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? 3 månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? För det första kommer jag direkt att hitta folk som är intresserade i yrkat och försöka anställa en del kompetenta spelare som har koll på servern eftersom mkekonomen har varit stängt i nästan en vecka i streck. Jag kommer senare ha koll på öppettider eftersom att kunna ha en lagad bil är en ganska viktig del för att få servern och rp att fortsätta flyta. Jag kommer se till att det alltids finns personal redo att arbeta om det är många som behöver hjälp att fixa sin bil och jag kommer också skicka ut folk som kan hjälpa på andra platser om det är så att bilen inte startar alls.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag meckar med bilar lite då och då i verkligheten och har ganska bra koll på hur man lagar bilar. Jag har haft några jobb på servern och all personal tycker att jag är laglydig och jobbar på bra. Jag är ganska trevlig vilket kan bidra till en bra kund service och håller bra kol på hur folk på servern ligger till dels när det gäller bilarnas tillstånd.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne ganska mycket om jag skulle sätta specifika tider så.
Måndag-Fredag: 15-22
lördag och söndag hela dagarna om jag inte får förhinder
När sommarlovet börjar kommer jag såklart vara inne längre även måndag till fredag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja. Jag skulle antagligen försöka få vanligt jobb på mekonomen eller försöka få chefsjobb inom något annat bilföretag

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? Ja

Tillbaka