Inaktuell Gaywi.G T R | Ansökan till Staff [wizzyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Josef Malki

Gaywi.G T R
Meddelanden
1,448
Reaction score
90
Vad är ditt namn i verkligheten? George

Ditt discordnamn: Gaywi.G T R

Ange ditt födelsedatum 14 Januari 2008

Varför ska just du bli staff? Varför jag anser att jag är kompetent nog att bli en del av unives staff team
Jo jag är en person som tycker om att hjälpa till och styra upp så jag kommer spendera en massa av min tid att ta support, specca , under lätta för mods+ , hitta buggar och meddela ledningen så det fixas etc. Jag har tidigare erfarenheter inom staff så jag är bekant med hur forumet funkar och allt annat som t.ex. Support ärenden osv Som sagt så är jag en person som gillar att bestämma och jag kommer vara rakt på sak och stå upp för alla beslut jag tar.

Lite info om mig och hur jag är som person.
Hej jag heter George jag är 14 år och kommer ifrån Södertälje.

Jag har Rollspelat här på unive sedan början av 2022 då det var under den tidsperioden jag fick en dator, Jag är en väldigt snäll person allmänt jag bemöter folk på bra sätt och försöker alltid att representera unive på bästa sätt. Jag har alltid tyckt att staff arbete är jätte kul och har varit helper 1 gång tidigare och har samlat på en massa erfarenheter inom staff arbetet genom det.

Lite info om vad jag vet angående lite arbete.

[ Support Ansvarig ]
Personer som tilldelas rollen Support ansvarig är dem som ser till så att varje person i väntrummet får den hjälpen de behöver, men de kan även be spelare att komma till support för att diskutera osv. Support ansvarig har jag varit innan och vill bli det igen ifall denna ansökan skulle godkännas

[ Jobb Ansvarig ]
Dem som ser till så att det ser bra ut vid alla yrken, ser till så att det ej före kommer någon korruption eller liknande. de ser också till så att allt funkar i jobb dcn och de håller den snygg. Jobb Ansvarig har jag varit innan och vill bli det igen ifall denna ansökan skulle godkännas.

[ Kriminell ansvarig ]
De håller koll på de kriminella och ser till så att den kriminella rpn är bra. De tar oftast ärenden när de kommer till regel brott.

[ Donation ansvarig ]
håller koll på alla donationer och ser till så folk får sina importer, hus, peds osv. hjälper till med att få in unika scripts som kan bidra med rolig rp etc.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? som alla mina kompisar känner mig så är jag väldigt aktiv jag är online på dagen och kvällen men är jag inte hemma kollar jag fortfarande forumet och discord genom min mobil.

En vanlig veckas schema.

måndag 15:00-00:00z§
tisdag 15:00-00:30
onsdag 15:00- 01:00
torsdag 15:20- 01:30
fredag 14:30- 03:00+
lördag när jag vaknar -03:00+
söndag 14:00-00:00

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har varit trogen unive spelare sedan ungefär början av 2022.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har tidigare erfarenheter som staff då jag har varit M-A innan samt helper. jag vet hur man använder sig av kommandon och forumet. Jag brukar kolla på Philip/limpis streams så jag lär mig av dem. ibland när jag är inne på lall servrar så rpar folk och då anvädner jag mig av /noclip för att kolla på och jag vet hur man ska använda sig av noclip för att ej förstöra scenarion t.ex. att noclipa in en bil så den krockar eller likannde

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Jag kommer jobba där det behövs t.ex. ifall det är 10 kriminell ansvariga och 4 servervakt ansvariga kommer jag välja att vara servervakt ansvarig osv.

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej inte för tillfället.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka