Inaktuell Gaywi.G T R | Ansökan till Staff [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Josef Malki

Gaywi.G T R
Meddelanden
1,448
Reaction score
90
Vad är ditt namn i verkligheten? George

Ditt discordnamn: Gaywi.G T R

Ange ditt födelsedatum 14 Augusti 2008

Varför ska just du bli staff? Varför jag anser att jag är kompetent nog att bli en del av unives staff team
Jo jag är en person som tycker om att hjälpa till och styra upp så jag kommer spendera en massa av min tid att ta support, specca , under lätta för mods+ , hitta buggar och meddela ledningen så det fixas etc. Jag har tidigare erfarenheter inom staff så jag är bekant med hur forumet funkar och allt annat som t.ex. Support ärenden osv Som sagt så är jag en person som gillar att bestämma och jag kommer vara rakt på sak och stå upp för alla beslut jag tar.

Lite info om mig och hur jag är som person.
Hej jag heter George jag är 14 år och kommer ifrån Södertälje.

Jag har Rollspelat här på unive sedan början av 2022 då det var under den tidsperioden jag fick en dator, Jag är en väldigt snäll person allmänt jag bemöter folk på bra sätt och försöker alltid att representera unive på bästa sätt. Jag har alltid tyckt att staff arbete är jätte kul och har varit helper 1 gång tidigare och har samlat på en massa erfarenheter inom staff arbetet genom det.

Lite om vad jag vet angående dessa områden.

[ Support Ansvarig ]
Personer som tilldelas rollen Support ansvarig är dem som ser till så att varje person i väntrummet får den hjälpen de behöver, men de kan även be spelare att komma till support för att diskutera osv. Support ansvarig har jag varit innan och vill bli det igen ifall denna ansökan skulle godkännas

[ Jobb Ansvarig ]
Dem som ser till så att det ser bra ut vid alla yrken, ser till så att det ej före kommer någon korruption eller liknande. de ser också till så att allt funkar i jobb dcn och de håller den snygg. Jobb Ansvarig har jag varit innan och vill bli det igen ifall denna ansökan skulle godkännas.

[ Kriminell ansvarig ]
De håller koll på de kriminella och ser till så att den kriminella rpn är bra. De tar oftast ärenden när de kommer till regel brott.

[ Donation ansvarig ]
håller koll på alla donationer och ser till så folk får sina importer, hus, peds osv. hjälper till med att få in unika scripts som kan bidra med rolig rp etc.

[ Rp ansvarig ]
De ser till så rpn på servern rullar på som den ska och försöker se till så rp nivån utvecklas. Deras jobb är se till så rpn blir bra.

[ Servervakt ansvariga ]
De tar hand om alla Servervakt relaterande ärenden som Servervakt ansökningar, Servervakt anmälan etc.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Philip/limpis Om du kanske tittar på min ban total och undrar varför det är så många vill jag säga att 1. De flesta är bans som har dubbel placerats 2. Vissa är också felaktiga 3. Många är gamla sen tider när jag var ny på servern och bara typ var inne på servern för att lalla men jag har förändrats nu.
4. Jag är inte en problem spelare utan jag är lite dålig på att rpa och jag är inte fel fri därför sker det lite misstag ibland som leder till att jag bli bannad men jag gör fortfarande mitt bästa och försöker rpa så bra som möjligt. Detta är också en av de anledningarna jag söker till staff, Jag anser att jag är bättre på att vara staff än rpare.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? jag lägger en hel del av min fri tid på unive och skulle jag bli staff skulle jag vara riktigt aktiv.

En vanlig veckas schema.

måndag 15:00-00:00
tisdag 15:00-00:30
onsdag 15:00- 01:00
torsdag 15:20- 01:30
fredag 14:30- 03:00+
lördag när jag vaknar -03:00+
söndag 14:00-00:00

dessa tider är ju inte 100% brukar vara online lite mer än vad schemat säger [ Jag är riktigt aktiv och kommer göra väldigt mycket arbete speciellt under natten ]

Hur länge har du spelat på Unive? Har rpat på servern sedan början av 2022 Men var inne då och då i slutet av 2021 och lallade men då var jag inte ens med i discorden.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit helper 2 gånger tidigare samt M-A och detta har hjälpt mig samla på en massa med erfarenheter som kommer hjälpa mig mycket ifall jag bli helper igen. Lite av de commandon jag kan :

/noclip [ Gör så att du blir osynlig och kan flyga runt ]

/ban [ id / hex ] [ Anledning t.ex. sunt2 ] [ du stänger av en person från fivem servern ]

/manban [ id / hex ] [ tid ] [ ett ban system där du själv får välja hur länge bannen skall vara ]

/unban [ hex id ] [ anledning ] [ Du tar bort en person avstängning ]

/goto [ id ] [ du teleportrar till en annan spelare ]

/bring [ id ] [ Du drar en spelare till dig ]

/freeze [ id ] [ du fryser en person ]

/kick [ id ] [ anledning ] [ du sparkar ut en person ur servern ]

/toggleid [ du ser en persons id över dem ]

/togglename [ Du ser en spelares steam namn samt id över dem ]

/skin [ id ] [ Du ger spelaren en meny som gör att de kan ändra på sin karaktär ]

/v [ spawnnamn ] [ du spawnar in ett fordon ]

/dv [ radius ] [ du tar bort fordon ]

/Setjob [ id ] [ jobb ] [ du anställer en person på ett yrke ]

/revive [ id ] [ du ger en person liv ]

/ooc [ meddelande ] [ Du skickar ut ett meddelande som hela servern ser i chatten ]

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation Denna gången kommer jag starkt satsa på att bli donations ansvarig.

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, Tack för att du tog tiden att läsa min ansökan ❤️

Senast ändrad:
-rep eftersom att när vi gjorde ett scenario med han ig så pratade han ooc, och känns inte tillräckligt kompetent för att vara staff eftersom han lallar mycket ig och tar inte saker på Alvar, han sa Rdm när vi sköt han
Var inte meningen att prata ig, Det var rdm. Det var medans jag var död så vet inte ens hur ni hörde

Men Tack för din kommentar !

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka