Nekad Gaylon | Ban överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gaylon

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199031713118/

Ditt Hex-ID: 11000013fdcfd5e

Vad är din discord tagg? Sri LankeN#9441

Vem var det som bannade dig? San

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Doxxing och staff diss.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror San valde p banna mig för att jag skickade ut en väldigt förnedrande bild som jag tog bort från sparade bilder jag vet inte vad som flög i mig de var riktigt dumt. att göra som jag gjorde jag har bett san om ursäkt och detta kommer aldrig upprepas.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Han drog mina roller för att jag skickade en olämlig bild och då började jag diskutera med honom för jag var liksom som ett fråge tecken, men jag förstod när han förklarade för mig den där bildens finns inte länge på min dator.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var en 50/50 tycker jag med tanke på att den där bilden är helt orespektlös den ska inte ens få finnas på discord men jag tycker de är rätt över den där bilden 100% att jag skulle också dra alla roller för de. Men de jag tyckte var fel de var att jag redan hade fått mina återgärder för bilden vilket var dragna roller. Men när jag o san diskuterade i icke medlems chatt så formulerade jag mina meningar ganska respeklösa så de är därför jag ber om ursäkt o san unbannar du mig så ska du aldrig få se sådan igen. Jag ber om ursäkt de jag gjort mot dig san o de har jag också skrivit till dig i pm men har ej fått ngt svar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för bland annat powergaming då jag körde in i en vägg och inte rpa på skador jag gjorde en banöverklagan och blev godkänd sedan har jag inte gjort om de så varje regelbrott lär jag mig av. jag är lär mig av mina misstag vilket är de bästa.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag hade inte behövt skickat bilden eller jag skulle inte gjort de överhuvudtaget. Jag skulle omformurlera mina svar när jag diskuterade med san. Jag hade kunnat ändra på allt för jag gjorde problemet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes jag kommer göra allt annorlunda jag kommer aldrig mer i mitt liv vara respektlös mot en staff och bete mig så dumt. ni kommer se förändring på mig lovar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes gott nytt år!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka