Nekad Gaylon | Ban Överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gaylon

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199031713118/

Ditt Hex-ID: 11000013fdcfd5e

Vad är din discord tagg? Sri LankeN#9441

Vem var det som bannade dig? San

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 829d36094fe19e3648af9f2389320491.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag skickade ut en respekt lös bild och var väldigt otrevlig vilket var så jävla dumt för jag tänkte inte jag kan få p ban för detta så jag var så dum. för jag är ej en sådan person jag är trevlig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skickade ut en respektlös och rasistisk bild så San drog mina roller helt rätt utav honom. sedan diskuterade vi lite då var jag ganska kaxig och dryg så jag kunde omfurmulerat meningarna mot san jag vet inte vad jag försökte jag spelade ball och rolig så jag ber om ursäkt för dem dumma meningarna jag skrev san.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel 100%. jag fattade nu i efter hand att dem meningarna/bilden jag skickade är så förnedrande att de är skämmit jag kan så mycket bättre jag vet inte ens varför jag inte gjorde de bästa jag kunde förlåt. Jag bröt mot regeln staff diss och rasistisk och jag ber om ursäkt jag är ablsout inte rasist jag har aldrig sagt något sånt förnedrande förut som jag gjorde när jag skickade bilden.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kan gärna berätta om mina tidigare bans. Jag har blivit bannad för powergaming för jag körde in i en stolple jag har blivit bannad för suntförnuft, samt buggabuse. Nästan alla bansen här är från juni - augusti då jag lärde mig att rpa så jag gjorde lite fel då.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte skickat ut bilden och om jag skulle gjort de så skulle jag respekterat san att han drog mina roller för de där är ingen felaktig indragna roller för jag gjorde grova fel vilket jag ber om ursäkt till.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Jag kommer inte spela ball/rolig jag kommer vara trevlig mot allt och alla.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka