Accepterad Gawain2010 | Medlem ansökning [RA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gawain2010

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? gawain9605

Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 2002

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lasse Schöitt 27år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Engagerad Hjälpsam Intelligent

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag vill arbeta som Polis eller advokat, jag har ett skarpt tänkande och välutvecklade sociala kunskaper. Jag är extremt duktig på att läsa av personer genom att bara kolla på dem, vilket ger mig mycket fördelar som polis eller advokat.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket, jag är tillräckligt gammal för att förstå hur tråkigt det är med dålig rp. Så jag kommer göra mitt absolut yttersta för att försöka ta del av så många scenarion som helst och sköta allihopa snyggt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för att det ska gynna den andra spelaren så du får absolut inte vara egoistisk för då kan RPn spåra. Det bidrar alltid till en bra RP om man kan göra motparten glad, för att undvika svåra och jobbiga diskussioner.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag råkade skjuta på casiont för längesedan utan att jag visste att det var en greenzone jag var hyfsat ny i staden då :)

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM innebär att du dödar någon utan anledning, VDM när du dödar någon med ett fordon, meta gaming innebär att du använder och förmedlar info i externa appar som discord. combatlogging innebär att du loggar i ett scenario

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, jag har varit med länge i rp världen men har tagit en paus innan, jag är väldigt målriktad så jag satsar nu på att få ett bra jobb här på unive och bidra till rpn

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka