Accepterad Gawain2010 | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gawain2010

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? gawain9605

Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lars Schöitt. Lars är en väldigt driven person, som gör allting till 100%. Lars jobbar just nu inom bygg-branchen där han trivs väldigt mycket. Lars är 22 år gammal som är upp född i en liten by utanför Malmö, men nu på senare dar har han bestämt sig för att flytta till unive där han trivs. Lars vill bygga på sin karriär genom att bli medlem på Unive roleplay. Han satsar på att få jobb inom mekonomen framöver eftersom han gillar bilar och tycker det är kul. Lars har mycket erfarenhet inom roleplay sen tidigare så han är van vid reglerna och det schyssta sättet att spela på. Lars är lite ledsen eftersom han ännu inte har kunnat hitta ett seriöst jobb som han kan bygga på.

Lars gillar att kolla på hockey och umgås med sina kompisar och cruisa runder i låga bilar.
Mvh Lars Schöitt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en rolig stämning, och en fin upplevelse för andra när dom bemöter Lars. Lars kan bidra med mycket inom bilvärlden då han gillar att serva och reparera fordon. Han hoppas även på att kunna möta och träffa nya medborgare och skapa relationer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att allting man gör i ett scenario ska vara för en annan persons vinst, alltså man ska göra saker som gynnar andra och inte bara en själv. Det tycker Lars är en väldigt viktig sak att ha med sig i vardagen.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. Copbait betyder att man inte ska hetsa med poliserna bara för att det är kul, copbait är väldigt respektlöst och ger polisen ett svårare yrke att utföra. VDM är när man använder sitt fordon som ett vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Japp det har jag från andra servrar, jag tänker fortsätta mitt rollspel på unive eftersom jag tycker att det är en trevlig server. Har spelat rollspel i snart tre år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, jag hoppas verkligen att jag kommer in och får mitt medborgarskap. det hade varit kul

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka