Nekad GaTjil | Ban överklagan [Zaini]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GaTjil

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199120831268/

Ditt Hex-ID: 1100001452cd324

Vad är din discord tagg? Gatjil#8888

Vem var det som bannade dig? Zaini

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lall, suntförnuft på börjar slagsmål för att någon kör in i dig

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag blev arg och på börja slagge men det jag fattar att jag gjorde fel va att jag börja slåss men han killen ställde sig i en slagsmåls posiotion först så jag sloh sen slog han

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde bil till garaget

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel men asså jag blev riktigt sur en sån insident hände fem minuter innan detta sen jag har inte mycket pengar så jag blev riktigt sur. Men jag hade kunnat göra på annat sätt typ fört en dialog med killen men han ställde sig i slagsmåls position så jag blev mer hetsig. Jag skulle istället sängt tonen och varit trevligare men efterssom jag blev så förbannad gick det ej.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har tagit lärdom av mina bans t.ex köra med suntförnuft i staden nu kör jag alltid max 80 i stan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat fört en dialog och bett om pengar jag gjorde det först fast med en hög och otrevlig röst. så istället för att skrika och slåss skulle jag pratat och detta kommer ej hända igen och efterssom det var på piren så förstår jag extra mycket till varför jag blev bannad

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att föra dialog slagsmål löser inte saker,

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja förstår det till 100 procent

Riktigt onödigt att starta slagsmål när du själv orsakat krocken. Sen har inte du 4 banns du har 15. Nekad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka