Accepterad GaTjil | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GaTjil

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199120831268/

Ditt Hex-ID: 1100001452cd324 (Hex)

Vad är din discord tagg? GaTjil 1904#7831

Vem var det som bannade dig? Jackzz

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? asså om hade vetat backstoryn till varför vi slogs så fattar jag inte varför han bannade men efterssom det såg ut som lall från hans vinkel fattar jag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag slog en grabb

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var felaktig en killei vårat gäng har varit allmänt kaxig och slått folk igår fick vi alla nog och ville kicka han sen slår han mig och kallar folk hundar jag och en till grabb fick sån damp ingame så vi börja slå han detta var nog sen kom hans vän från ett annat gäng på vårt område och hjälpte honom.

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag körde fort i stan kommer inte hända igen jag kör max 80 där.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade igentligen kunnat det men ändå inte vi blev så arga så det var sista droppen ville bara mata ner han för så mpånga gånger han har slott och och försökt knivhugga oss.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att inte ta till med våld men det var liksom nästan en sista utväg han slog mig så mycket så jag höll på och då så där rpa på mina skador en stund och ställde mig upp occh bara matade efterssom det var sista droppen och vår boss sa slå sönder han sen vi kickar han han beter sig som skit.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja förstår det till 100 procent

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka