Inaktuell Gasjevlen | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gasjevlen

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? gasjavlen

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Olle Andersson 39 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig. Smart. Oförutsägbar

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han heter Olle Andersson, han är 39 år. Som liten var en busig. Han hade inte så mycket vänner o va mest hemma. Tiden gick o han gick inte så mycket i skolan. Han var mycket hemma. när han började högstadiet så började han gå lite i skolan. Han hitta bra vänner dom var vänner i några år men sen så börja Olle bete sig konstigt som om han ville nåt som har nåt inom säg som han vill säga. Olle gick hem den kvällen o kom hem o bara stängde om sig. Hans vänner ringer han svarar o dom säger att dom inte kan va vänner me han längre. Han lägger på snabbt o får ett bryt. han slår sönder allt i rummet hans mamma kommer in o frågar hur det är men han ljuger o säger att de är bra. tiden går o går och olle börjar umgås med kriminella. han börjar röka o ta droger osv han börjar umgås mer o mer. med dom. han börjar gå med i deras gäng. han börjar jobba me droger osv. han får en kniv av gänget o börja mer. dom var ute hela gänget vid en park. då bossen säger att dom är i bråk med ett stort gäng o till slut så kommer gänge

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp eftersom jag har rpat i 4 år nu typ och jag har jätte mycket erfarenheter igenom rp. Jag kan också bidra med en rolig och bra rp så folk känner sig trygga på Unive och ej vill byta. Jag har spelat på många servers och har rpat länge där. Men sen har serversna stängt ned så jag vill börja på en ny och jag har hört massa bra saker om unive och märker att många spelar på den och då måste den vara bra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att båda personerna ska ha kul i scenariot och den förlorande personen ska spela med på att han/hon förlora scenariot. Man ska ha det kul även om man vinner eller förlorar. Ett exempel är om att jag gör ett bankrån och dem fångar mig, då ska både jag och poliserna ha roligt inom rp'n. För det ska inte bara vara en som har roligt när man rpar på FiveM, jag tycker att alla ska ha roligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, NLR det betyder ifall man dör i ett senario så får man inte komma ihåg vad som hände

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM Random Deathmatch man får inte döda spelare utan en anledning. VDM Vehicle Deathmatch man får inte köra på folk med bil och döda andra med fordon

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag har väldigt mycket erfarenhet inom rp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka