Accepterad Gargantua | Polismyndigheten Ansökan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gargantua

Icke Medlem
Meddelanden
369
Reaction score
37
Ange ditt födelsedatum: 21 November 2008

Vad heter du på discord? Gargantua#5276

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 135

Hur aktiv kommer du att vara? Runt 5 timmar på helger kan det bli 13 timmar kan bli 15 på helger

Vad heter du? Johan alström

Hur gammal är du? 21

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Jag kan simma

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att kunna skapa trygghet folk kör som galningar i trafiken och det händer så mycket folk slåss och sånt jag har jobbat som securitas det är så begränsat jag ser alltid folk som kör olagligt och saker jag inte får gripa in på. Jag tycker också det bheövs mer poliser i denna stad. Och att folk inte ska vara rädda för polisen Och så gillar jag att följa order dock en självklarhet

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det viktigaste är att kunna vara social vara lugn och prata med folk och så ska man alltid prata lugnt kunna ha radio disiplin inte bråka inte tjafsa och att ge böter Kunna följa order och så finns det ju olika polis trafikpolis insatsstyrka civil polis och mer

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet att man kollar trafiken stoppar rån skapar en trygghet i staden och att kolla så allt ser lugnt ut. Alltid vara seriös Det är också viktigt att göra så ingen skadar sig agera så ingen skadar sig och så är det viktigt att kunna ta kritik Och att kunna följa order jag kan hantera taser och batong!
och så finns det ju helikoptrar bilar båt och sånt!
Brottsoffersamordnare
Sjö Polis-polis på havet.
Trafik Polis-polis som befinner sig i trafiken.
Kommun Polis
Kriminal Tekniker
Hund Förare-polis som har hund med sig.
Utredare-reder ut brott från olik information.
Polis Ryttare-polis med häst.
Insats Polis
Har du några tidigare erfarenheter? Jag har jobbat som taxi där jag har lärt mig att kunna prata med folk. Kunna köra bil. Bhehålla lugnet. Och sen har jag jobbat som securitas där man gör mycket där man skapar trygghet och så kan jag hantera bråk stress tjafs. Och störiga miljöer. Och så kan jag regler! Jag är också bra på att kunna ta kritik Och så kan jag följa order bra jag kan hantera taser och batong

Hur är du som person? Jag som person är lugn gillar att prata med folk och så har jag ett starkt intresse för bilar och att hjälpa folk polis skulle passa mig jätte bra för att jag älskar att hjälpa folk skapa trygghet och att stopa olagliga saker. Jag brukar alltid tänka positivt. Det mesta jag gör när jag är vaken är att jobba för det är det enda jag brinner för säkilt där man får hjälpa folk jag vill gå över till polis för att det är roligt att det passar mig jätte bra jag kan agera i dom sitatounerna som bheövs jag brukar vara lugn inte skrika och så visar jag respekt. Jag brukar köra bil när jag inte jobbar så jag är bra på att köra bil jag tycker att det är viktigt med trafikregler för att annars kan det hända olyckor och det är viktigt att folk inte skadar sig! Jag är också bra på att ta kritik

Är det något vi bör veta om dig? Att jag kan ha svårt med stavningen ibland pga dyslexi

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka