Antagen Gargantua | Chef-jobb ansökan [Securitas] [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gargantua

Icke Medlem
Meddelanden
369
Reaction score
37
Vilken chefs-position ansöker du till? Securitas

Vad heter du i verkligheten? Alvin

Vad är ditt användarnamn på discord? Gargantua5276

Ange ditt födelsedatum: 21 November 2008

När fick du medlemskap på Unive? 2021

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har aldrig suttit som chef tidigare men har jobbat nära med chefer i alla yrken jag har jobbat i, jag var mod och kordinator jobb 2021 men de var så längesen så vetefan om de är meritgivande

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Min framtid är att göra securitas aktivt, jag ser potenial i securitas och jag tror att securitas rpn som den är håller men grejen är att securitas är inaktivt och det som igenkligen krävs är att en aktiv chef tillsätts som är driven och då tror jag problemen kommer lösa sig själva ;) Min plan är att massanställa i början för att sen se brister i yrket för om jag ska vara helt ärlig har jag inte jätte mycket erfarenhet kring securitas men de verkar endå vara ett roligt yrke och jag vill liksom visa vad jag går för, för ifall jag lyckas med securitas kanske mina chanser att kanske bli regionsdirektör i framtiden ökar för de är ju ett litet slut mål

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? jag är aktiv

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta intervjun, innan den automatiskt nekas

Grattis!

Du har valts ut som chef till Securitas.

Hoppas att du kommer trivas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka