- Meddelanden
- 369
- Reaction score
- 37
Ban-referens
fivem-bensin-xmhw — FiveM, Utgår 2026-03-21
Anledning: Mild FearRP (§ 4.1d), Powergaming (§ 4.1h) - Springer iväg när han blir siktad + skjuten på med taser, flyger in i träd med bil utan att RPa på skador.
Bannad av: Skip_02
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag och min vännn körde runt med sjukvårdsbussar, vi råka köra in i en polisbil och då blev min kompis gripen, de tog han till fängelset och jag körde efter och kolla. På plats skvallrade min vänn ner mig och polisen börja jaga mig, de rikta tazer på mig fast jag valde endå att hoppa in i en bil och åka, sedan körde jag in i ett träd men fortsatte endå.
Detta är så sjukt dåligt gjort från mig, och jag tror det värsta kan ha varit att jag it ens tyckte jag gjorde fel först. Jag rpade som en riktig 12 åring där jag gjorde allt jag igenkligen avskyr. Jag spelade bara för min vinning jag försökte ej utveckla scenariot på något sätt. De liksom rikta vapen mot mig och jag körde iväg för att jag ville vinna på unive det låter helt efterblivet och det var helt efterblivet. Jag hatar när folk gör så och endå gjorde jag så själv
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar ansvar över min ban. Jag körde inte riktig rp i det scenariot jag ville bara vinna och de är så jävla fel för rp handlar om att göra roliga scenarion för båda parterna och jag missade ena biten i det scenariot, jag spelade bara för min vining och det tar jag fullt ansvar för
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att inte rp som en 12 åring. Det är sällan jag brukar spela för min egna vinning på det sättet jag gjorde här men jag har lärt mig att ovasätt scenario ska jag allltid spela för att göra det så roligt som möjligt för båda parterna inte bara för mig själv. Men jag kan inte riktigt svara på varför jag valde att spela för egenn vinnning i just det där scenariot
Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag har insett vad jag har gjort fel, jag har hunnit reflektera och så har jag så mycket i rpn jag måste göra och nu har jag ju klantat till det men jag hoppas ni villl ge mig en till chans
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja