Nekad Gargantua | Ban Överklagan [theduc]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gargantua

Icke Medlem
Meddelanden
369
Reaction score
37
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198821230204/

Ditt Hex-ID: steam:11000013351467c

Vad är din discord tagg? Gargantua5276

Vem var det som bannade dig? Theduck

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-14 193430.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev banad för att jag provocera ett gäng och fearrp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi behövde en bil då gick vi till rondellen för att fråga om en bil sen råka min vänn ta upp vapen dem kidnappa honom och jag som ej är krim borde ju igenkligen bara dra då men det gjorde jag inte vi börja istället hetsa mot dem för att vi skulle få tbx vår vänn sedan kidnappa dem min andra vänn då kom jag med bil dem rikta mot mig sa att de skjuter om jag plockar honom men jag plocka honom endå och det var väldigt dumt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. En helt klart rätt ban med tanke på min förra ban också, förra gången jag blev banad var för att jag gick in på ett gänghus men detta scenario var lite annorlunda, förra bannen så var min avsikt igenkligen att bara lalla men sen lärde jag mig efter banen att börja bete mig och min upsåt med det här scenariot var aldrig att provocera osv utan att bara få ett fordon men det spåra ju ut

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Förklarade i övre frågan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte gå till rondelllen från första början. Ganska simpelt och ifall min vänn nu blir kidnnappad skulle jag bara dra och ringa polisen inte hålla på att stannna och hetsa med dem

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte röra gänghus alls ovasätt uppsåt och tänka på mina impulser

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka