Nekad Gargantua | Ban Överklagan [KalleAnka]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gargantua

Icke Medlem
Meddelanden
369
Reaction score
37
Ban-referens
fivem-bensin-xmhw — FiveM, Utgår 2026-03-21
Anledning: Mild FearRP (§ 4.1d), Powergaming (§ 4.1h) - Springer iväg när han blir siktad + skjuten på med taser, flyger in i träd med bil utan att RPa på skador.
Bannad av: Skip_02
Visa på portalen →

Berätta vad som hände Jag hamnna i ett skevt scenario där polisen skulle gripa mig, jag valde att sätta mig i en bil och en polis rikta tazer på mig utifrån från glaset, jag körde ifrån ettersom att en tazer inte kan gå igenom glas men det var feaarrp tydligen, sen krocka jag i ett träd, jag rpa på min skador sa aj och satt kvar i bilen ett tag sen sprang jag iväg gömde mig i en buske och sedan banade skip_02 mig!

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar delvis ansvar, att bli banad 10 dagar för de där är sinnes, jag rpa på mina skador så skulle inte direkt klassa de som powergaming, och fearrp är det inte direkt då det var en tazer som riktades genom glaset. Man kan absolut tolka scenariot som suntförnuft då jag är sjukvårdare men nu var det inte det skip_02 bana mig för

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? inte bli gripen av polisen?

Varför ska vi ge dig en till chans? för att skip_02 satte en ban på skeva grunder

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka