Accepterad gargamel1123 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gargamel1123

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199760864862/

Ditt Hex-ID: steam:11000016b52f65e

Vad är din discord tagg? Gargamel123322

Vem var det som bannade dig? ken12

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad eftersom jag gjorde ett misstag genom att använda otillåtna metoder för att manipulera systemet, och det handlar om att jag dupade pengar. Jag inser nu att mitt agerande inte bara var fel, utan också oetiskt och respektlöst mot både spelets regler och gemenskapen som jag är en del av. Jag förstod inte riktigt hur allvarliga konsekvenserna kunde vara när jag först började använda dessa metoder, men efter att ha reflekterat över det, inser jag att jag förlorade mycket mer än bara tillgång till spelet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad, gjorde jag ett stort misstag. Jag använde mig av otillåtna metoder för att dupera pengar i spelet, och detta var helt klart en handling som bröt mot spelets regler. Jag använde ett exploit eller en bugg för att duplicera en stor summa pengar, och jag inser nu att detta var både oansvarigt och orättvist.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den är inte felaktig på något sätt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lallat någon gång och blev bannad i 1 dag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde bara skitit i att dupa pengar förlåt det kommer inte hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jajemen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka