Accepterad swaxx | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

n1gger

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199856063242/

Ditt Hex-ID: steam:110000170ff930a

Vad är din discord tagg? xx805

Vem var det som bannade dig? Blakfisken

Bild på banmeddelande: ....png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig eftersom jag använde ett crosshair, vilket ni troligtvis ser som ett regelbrott eller något som ger en orättvis fördel i RP-situationer. Jag förstår att det kan påverka spelbalansen negativt, även om det inte var min avsikt att fuska eller sabba för någon annan. Jag inser nu att det var ett misstag att använda det, och jag kommer inte göra det igen om jag får en andra chans.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad var jag inne på servern och använde ett extern crosshair medan jag spelade. Jag använde det för att sikta lite lättare, inte för att skada någon annans spelupplevelse, men jag förstår nu att det inte är tillåtet på servern. Jag blev inte varnad eller kontaktad innan bannen, så det kom ganska oväntat, men jag tar ansvar för att jag använde det och förstår att det var mitt misstag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att det var en felaktig ban, även om det kändes oväntat för mig i stunden. Det var jag som gjorde fel genom att använda ett crosshair, och jag förstår nu att det bryter mot era regler, även om jag inte insåg allvaret då. Det var aldrig min avsikt att fuska eller sabba för någon annan, men jag tar fullt ansvar för det och kommer inte använda något liknande igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad tidigare på UNIVE eller någon annan RP-server. Det här var första gången, och jag tar det på allvar. Det har fått mig att inse hur viktigt det är att ha full koll på alla regler, även sådant som man kanske inte tänker är en stor grej, som ett crosshair. Jag har definitivt lärt mig av detta och kommer vara mycket mer försiktig framöver.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat läsa igenom serverns regler noggrannare innan jag började spela, särskilt kring vad som räknas som fusk eller otillåtna hjälpmedel. Istället för att använda ett crosshair hade jag kunnat spela med spelets egna system som alla andra. Jag inser nu att även små saker som ett sikte kan påverka spelet negativt och ge en orättvis fördel. Nästa gång kommer jag se till att dubbelkolla vad som är tillåtet och hellre fråga staff om jag är osäker.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har definitivt lärt mig något av min ban. Framför allt att även små saker som ett crosshair kan räknas som fusk och påverka andra spelares upplevelse negativt. Jag har också lärt mig att alltid läsa igenom serverregler ordentligt och att fråga staff om jag är osäker på något. Det här var en ögonöppnare för mig, och om jag får en andra chans kommer jag se till att följa reglerna fullt ut.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår det helt och hållet. Jag kommer inte att tjata eller be om att få min överklagan läst snabbare. Jag respekterar att ni har en process att följa, och jag är tacksam att ni ens tar er tid att läsa överklagan när ni hinner. Jag väntar tålmodigt på ert beslut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka