Nekad Gangster1337 | Ansökan till Servervakt [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gangster1337

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin

Vad heter du på discord? dunb3rg

Ange ditt födelsedatum 11 Maj 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag spelar runt 18-03 nu under sommaren spelar ibland mitt på dagen men oftast på kvällen

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag var medlem under förra sommaren sen fick indragen oktober 2022 sen fick jag tillbaka det 2023 26 januari.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag blivit bannad 7 gånger typ 5 stycken är lall bans när jag börja på servern en var för meta typ i november snart ett år sen och jag har lärt mig av det

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt gör så att servern blir renare t.ex dva bilar sv bana lallare /kick sparkar personen som förstör rpen eller /svban och då blir man bannad i 60 min. Som Servervakt gör man så att rpen blir bättre men absolut inte på samma sätt som staffs man kan t.ex banna folks om slåss på piren utan anledning och som allmänt bara förstör för andra. Om man svbannar någon så måste man skicka in klipp och förklara vad som hände och varför du svbannat i banbevis på discorden.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill ha servaktrollen för att förbättra dom små detaljerna och kunna kicka folk som håller på att lallar t.ex slåss på allmäna platser så som torget, piren, sjukhuset och trygghansa. Även kunna dva bilar som står helt utan anledning mitt i vägen eller bara blockerar vägar(utan förare och ingen som använder)

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är när man använder sig av Servaktrollen till att banna folk helt utan anledning och känna sig bättre än alla andra och revva folk som t.ex dött i scenarion eller annat som inte ska revvas eller dva folks bilar som dom använder och inte ska dvas

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig. Lycka till!

mer en 48 timmar har gått! Du får göra en ny Servervakts Ansökan om du är intresserad igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka