Nekad Ganex | Medlem ansökning [kenzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ganex

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Ganex

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak Markovic

Vad är ditt discord namn? Ganex#0001

Vad är ditt födelsedatum? 25 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Han heter Scar Jones, han är född 1995 och kommer från Marocko. Han är ganska lugn och gillar att träffa ny människor, men han kan bli väldigt väldigt sur. Har har tidigare rånat butiker och sålt droger vilket han har tjänat pengar på, han kommer försöka hitta den businessen igen. Han älskar att vara med vänner och tycker om snabba bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en bra RPare som spelar seriöst och bryter inga reger. Jag tror jag o min karaktär kommer bidra med mycket bra scenarion för servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker servern ser riktigt bra ut och har många spelare. Många spelare leder till större scenarion, sen finns det coola scripts också.

Hur hittade du Unive? I FiveM's rekommenderade servrar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mit mål med mitt rollspel är att bli så bra som möjligt och att få vara med i många roliga scenarion. Jag vill även vara med i Unives fantastiska community. :D

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Samma som mitt mål med rollspel, då jag bara vill spela på unive.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Nekad, utveckla och gör en ny om 24h
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka