Accepterad hammadabdulsson | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

urbanmagpump

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? gustav kullberg

Vad är ditt discord namn? xoman108

Vad är ditt födelsedatum? 25 Oktober 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: urban magpump och han är 34 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig omtänksam social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han blev lämnad av sina föräldrar i tidig ålder med sin bror och han brukade vara ute och vara med kriminella. Det var svårt för han att skaffa pengar så han fick jobba hårt för att ha råd med mat. Nu siktar han på att skaffa en ljusare framtid

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra till ett bra och seriöst rollspel med många roliga scenarion för både mig och motparterna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att inte endast jag kommer gå med vinst i alla scenarion som exempelvis att jag ska åka in i fängelset om jag har gjort något brottsligt och inte bara fly så att det blir ett bra och roligt rollspel för alla parter.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nope

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? powergaming=innebär att man inte ska använda sig av omänskliga krafter som exempelvis att man är skadad efter en bilkrasch eller har blivit påkörd. combat logging=det innebär att man lämnar för att undvika ett scenario

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är väldigt taggad inför att bli medlem i unive

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka