Nekad Gamer_micke | Ban Överklagan [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gamer_micke

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/bosse844984842948842/

Ditt Hex-ID: 11000015898180d

Vad är din discord tagg? zaxon1

Vem var det som bannade dig? bulten och savage

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern, Forumet

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-21 193245.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att när jag belv unbannad då gjorde jag ett nytt discord konto och ansökte till medlem, jag visste inte detta, min vän sa att man fick och jag visste inte det stod inte i reglerna och jag förstår att det inte är tillåtet nu när jag tänekr efter. jag vet att jag inte kommer bli unabnnad idag,imron,denna vecka denna månad möjlit vis efter en månad eller mer för modligen eller det bror på helt vad ni väljer, jag bestämmer inget , vill säga att jag la hela vecko pengen på krimmen som jag köpte samma dag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev unabnnad från en perma ban och jag valde att göra ett nytt discord konto och blev medlem och blev sjukvårdare och köpte krim hade en riktigt fin start sen belv jag bannad för problem spelare. jag ångrar mig och kommer inte göra om det jag la hela veko pengen på krim och hade wl jobb och hela paketet allt såg bra ut sen så belv jag bannad för probelm spelare vill inte göra om det då jag ågnar mig som fan och vill ha en ny chans men vet at jag inte kommer få det denna månad alla fall, men det är ju ni som besämmer när jag ska tillbaka vill tillbaka ber om urskät för allla probelm jag har ställt till med ber om urskät från botten av mitt hjärta och hoppas ni tar emot min förlåtelse för jag vill inte ha några som helst problem med nån staff eller något. jag är itne en probelm seplare

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. inte felaktig jag som gjorde fel och vill värkligen inte göra om det visste ej men det är mitt fel och kommer adlrig göra om det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. belv bnnad för shoot on sight innan men de löst med staffen osv. denna bannan var inte felaktig men den iannan för shoot on sgiht var inte det riktigt eller jag rpa inte allt mitt max då så det var derför jag blev bannad för shoot on sight för det var min vän som gjorde den grovaste shoot on sight någonsin

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat fråga en staff om råd eller inte lyssnat på min eller så hade jag kunnat hoppa support och fråga vilket jag hade gjort nu i detta fall och kommer aldrig göra om det om jag kommer tillbaka till servern och jag hoppas på en ny chans till server då jag ber om urskät och om jag blir unbannad kommer jag vänta en månad för att vara på den säkra sidan och inte få några probelm

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att man inte kan lita på allt och alla kan inte lita på sin vän sitter och ljuger så man förlorar pengar och inte kan spela på sin favorit server

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka