Accepterad Galna_svennen | Medlem ansökning [W!BO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

itchi26

Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199303940541/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? Galna_svennen213#9093

Vad är ditt födelsedatum? 9 Mars 2010

Berätta om din karaktär. Nu ska jag berätta om min karaktär som heter Stefan Röjemark. Stefan Röjemark är född 1990 så därför är han just 32 år gammal. Stefan fyller år 9 mars. Stefan har många sidor. Ibland kan Stefan vara överdrivet glad och ibland kan han vara deppig. När han är deppig så brukar han vela vara med sig själv och inte svara på sin mobil. Stefan var SKITSMART i skolan och hade väldigt bra merit. Han kunde komma in på väldigt många olika gymnasier men han valde och tog beslutet att han ville rädda staden och rädda liv och vaka över denna vackra staden han föddes i. Stefan ville Nämligen bli inget mindre än Polis! Han började genast jobba. Han har ännu inte lyckats för att han inte har haft möjlighet då han inte är medlem i staden! Just nu håller Stefan på att plugga så att han sen ska kunna ta en intervju och träna så att han kan bli polis. Stefan älskar och fiska för att när han var liten så hade han det svårt speciellt för pappan som hade en sjukdom och Stefans mamma brukade försöka ta hand om pappan så var det alltid Stefan som löste maten och då brukade han fiska fiskar som han sedan kunde laga och käka. Stefan älskar bilar och för tillfället så har han beställt in en ny bil till honom som han ska jobba på och fräsa runt i.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jo, jag kommer bidra med en hög, seriös, social och lojal RP nivå. Jag kommer bidra med mycket glädje till servern. Jag vill bli en bättre rollspelare och därför vill jag bli medlem. Om jag blir medlem kommer jag försöka utveckla min RP nivå så mycket jag bara kan. Några saker som att lära sig faktura systemen och liknanden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som sagt kommer jag bidra med en väldigt hög och seriös RP nivå då jag inte kommer lalla alls mycket! Jag kommer bidra med mycket glädje, kärlek och energi till servern. Jag kommer försöka göra allt för serverns bästa. Jag kommer visa för nya medlemmar och icke medlemmar hur man ska ropa och försöka vara en så bra förebild som möjligt. Jag kommer försöka skaffa mycket vänner som man kan rpa och kollegor!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för motpartens vinst i ett scenario är ett man alltid ska göra det kul för den andra partern. Liksom man ska inte spela för makt och pengar utan man ska spela för att göra bra, sociala och rolig scenario. Ett exempel kan vara att om jag som polis söker i genom en människa och han springer iväg samtidigt och jag är kvar i hans inventory och ändå lootar honom på kanske en glock så har jag inte spelat för motpartens vinst.

Hur hittade du Unive? Jag hittade det genom en av mina vänner som spelar och har haft väldigt kul och han rekommenderade det till mig!

Vidare till muntlig intervju, Du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad, Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka