Accepterad Gallman | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gallman

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? Gallman

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Filip Karlsson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Glad, energifull. trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karktär heter Filip Karlsson och är 24 år gammal. Filip är född och uppvuxen i en by strax utanför staden Unive. Som liten drömde alltid han om att få arbeta som brandman och rädd andra människors liv på fridtiden spelade han fotboll men mest av allt gillade han att cykla runt på sin cykel och njuta av den härliga miljön och naturen. Filip Bode i ett stort hus med sin familj där mamma pappa och sina 4 bräder ingår. Huset var ett stort rött trä hus ifrån 19-talet, trädgården huset låg på var en väldigt stor, på tomten fanns även en stor pool där han tillbringade många sommrar på fram tills att han yngsta sån fanade under pool-taken och drunknade. Detta gav Filip en stor räddsla för vatten och även ett stort motivation till att försöka minimera dessa risker med att folk dör under pool-taken. Filip skade då ett UF företag under gymansiet där han skulle stoppa dödfallen för människor som dör under pool-tak, dessvärre gick inte detta så bra så han fick ge upp sin idee och resten av tiden på gymnasiet spenderade han i skolan eller i en fattisk butik. Efter att gått ut gymnasiet sa Filip upp sig ifrån sitt fattiga butiksjobb valde att lägga sina sista besparinga på en tågbiljet in till storstaden Unive. Filip tog farväll av sin familj och satte såg på ett tåget, nu fanns det ingen möjlighet att ångra sig utan nu hade varje beslut en konsikvens och Filip hade hela sitt liv framför sig. Efter att kommit fram till Unive chekade Filip in sig på ett hotell där han tänk bo de kommande vekorna. Filip har ingen direkt koll på vart han ska göra nu men hans första tanke är att försöka ta sig ner till bradstationen för att där kunna söka jobb och förhoppningsvis få en stabil inkomst och kunna köpa en lägenhet men framför allt göra de han älskar mest, att rädda liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social och rolig rp genom att skapa realistiska och mogna senarion. Jag har tidigare varit medlem på unive och har då tillsamman med streamers lyckats göra några utav unives största senarion. Jag är väldigt öppen och kreativ när det kommer till RP.ande och kommer försöka göra varenda senario till så bra det går.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna ska ha roligt. Att möta en person som loggar så fort hen dör eller typ dra från polisen bara för att inte förlora sina saker är en exempel på detta. Detta bidra med väldigt tråkig RP och den som blir utsatt för detta kommer inte att uppskatta det.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har aldrig fått en giltig ban på Unive, och har även inga minnen från någon händelse där jag blivit kickat eller liknande

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? OOC, innebär att man tar och snacka om saker IRL ingame, tex vad man har gjort i skolan. Metagaming, är när man tar och använder sig av information irl för att sedan använda det ingame för att gynna sitt rpande, kan tex vara att man kolla på ngn's stream och åker dit personen befinner sig

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är mogen och har spelat har spelat på unive sedan 2020 med lite uppehåll bara, under de gånger jag varit medlem har jag suttit som staff och även servervakt. Som jag tidigare förklarat har jag även aldrig fått en giltig ban ifrån servern vilket visar att jag är en mogen person som endast är ute efter att få rp:a

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka