Ej Antagen Gallman | Ansökan till Servervakt [Kladdkaka]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gallman

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad heter du på discord? Gallman

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001462bc4ac

Ange ditt födelsedatum 2 Januari 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Har precis tagit studenten så mina dagar kan variera väldigt mycket. Hur mycket tid jag lägger framför datorn kan variera väldigt mycket beroende om jag har jobb, är bortrest eller har bestämt andra planer.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Snart exakt 1 månad, har dock varit medlem tidigare sedan 2022-

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har varit bannad 9 gånger, var av många ifrån när jag började spela och inte var så kunnig inom FiveM och tex blev bannad för OOC och att jag hade på mig poliskläder utan att vara polis. https://cdn.discordapp.com/attachments/1221992396695408682/1413812997176168539/image.png?ex=68bd4b75&is=68bbf9f5&hm=311def7dd9335cd57ec93f8e29e6b2189b44f314c25523441eb0b6343c62dde2&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Främsta uppgiften är att underlätta staffs arbete genom att få bort folk som lallar eller begå regelbrott. Men även att vara ett extra öga på servern och få bort folk som inte är här för att vara seriösa.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag jobbar inom sjukvården som bitr.chef. Det förre kommer väldigt mycket lall så vill få bort dessa spelare ifrån servern som inte kan bete sig.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Om jag tex är krim och kickar en spelare bara för att han kidnappade mig eller om jag revva mig i ett skottsenario skulle jag klassa som korruption.

Nekad
Har inte varit medlem i 30 dagar

Du får ansöka igen om en vecka
Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka