Nekad Galle | Medlem ansökning [100gubbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Galle

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Carl

Vad är ditt discord namn? Galle

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juli 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär Galle Kjersson och är 27 år gammal, han är född i Sverige och bor med sin familj, Galle älskar att jobba med byggarbete och gymma på sin fritid. Han är väldigt fotbolls intresserad och gillar även att spela fotboll på sin fritid. Galles pappa är sjuk och lider av cancer. Galle har det svårt med ekonomin och bestämmer sig för att flytta till Unive staden och försöka utbilda sig till advokat för att försörja sin familj. Galle bestämmer sig för att flytta och bor nu själv och utbildar sig i unive. Galles mål är just nu att försöka försörja sin familj eftersom de har ont om pengar, Galle hittar sig en bostad i Unive och börjar jobba åt sidan vid coop medans han utbildar sig till advokat

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp och rolig rp som får alla att ha de roligt på servern och tycka det är kul att spela scenarios och jag kommer göra det kul för alla och spela för båda parternas vinst och inte vara envis.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid behöver vinna scenarios för att det ska va kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM = Random death match det betyder att man dödar någon utan anledning, VDM = Vehicle death match att man kör på någon med sin bil. NLR = New life rule innebär att man inte får komma ihåg det bakomliggande scenariot som orsakade din död

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har rpat förut

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
Utveckla vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka