Accepterad Galensuedi321 | Medlem ansökning [100gubbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Galensuedi321

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? albin_eriksson_16803

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Finsken Johansson. Jobbig och tung barndom blev slagen av sina föräldrar många gånger om dagen för ibland ville dem att han skulle göra saker som han inte ville och sa nej till och behandlad väldigt dåligt, han blev mobbad för hans mkt intressanta bil intresse för barnens i hans klass osv gillade mer vapen,droger osv och dem trodde de va väldigt coola, vid 15 års åldern skaffa han sin första bil en EPA vid 17 års ålder börja han Proua hos mekaniker och och har lärt sig väldigt mycket och kan de mesta om motorer, just nu är hans dröm jobb att jobba som mekaniker eller bil försäljare, känna sina egna pengar ,skaffa bil, och kanske skaffa barn och han vill ge sina barn en bra uppväxt me kärlek, att dem inte ska va fattiga osv och inte så som han själv blev behandlad han är snäll och hjälpsam till alla och försöker så gott han kan och han hjälper gärna främlingar me pengar men för de mesta är de barn han hjälper för han vet själv hur jobbigt han har haft de, men även vid tidig ålder så kunde han alla bil märken typ vid 3 års ålder och hans pappa va även bil intresserad. Idag är finsken lojal och vill bidra bättre till samhället.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt mål är att bidra med god och social rp till servern, ja vill även bidra med roliga scenarion för både kriminella och lagliga, jag har stora planer faktiskt till framtiden att göra roliga grejer på denna servern. Jag skulle säga att jag kommer bidra med roliga och minnesfulla scenarion. Samt så kommer jag bidra med en extra lojal och aktiv spelare till unive communityt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte endast ska spela efter makt och pengar, t.ex om jag gör ett bankrån, då ska ja inte ta den snabbaste importen därifrån så de är omöjligt för polisen att ta mig, de blir istället roligare om jag tar en bil som är jämnlik med deras så att de blir ett roligt scenario för både där även polisen får en chans. Oavsett vad det står för att man även ska kunna förlora ett scenario och ändå ha kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, RDM = Random death match, vilket som betyder att man ej kan döda någon utan bakomliggande scenario. VDM = Vehicle death match, man ska ej använda sitt fordon som ett vapen. Combatlogg = man ska ej lömna spelet under ett scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? absolut, har spelat på många andra servrar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka