Accepterad Galensuedi321 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Galensuedi321

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197976939675/

Ditt Hex-ID: 110000100fe6c9b

Vad är din discord tagg? .surikaten.

Vem var det som bannade dig? Complain

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-09 033428.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag använde mig utav custom crosshair vilket som är ett grovt regelbrott & aldrig får användas.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var exakt såhär, jag hoppar support, samt ber om revivev p.ga att jag ej kunde se "svetlana" som kunde ge en revive, complain drar då in mig och frågar vad som e fel, jag ber då om rev eftersom jag ej ser svetlana, han frågar om klipp bevis,. jag säger då att ja kan skärmdela, när jag skärmdelar visar jag även att ja har crossair, så klart ifrågarsätter complain mig eftersom de e emot reglerna, så jag svarar att jag ej visste att man ej fick ha de, då bannar han mig, detta var såklart rätt av han eftersom de aldrig e rätt att använnda crossair detta var väldigt dumt av mig och ja ångrar de som fan, dock handet på hjärtat att ja ej visste att man inte fick använde de, nu efter min ban har jag dock såklart lärt mig och nu i erfterhand e jag glad att complain banna mig ör nu har jag verkligen tänkt på detta och insett att de ja gjorde var fel. jag skrev även en onödig sak till complain i dm, inget taskigt eller så men ba en allmänt onödig sak då jag var lite nere & sur eftersom jag blev pbannad hur som helst, jag ber verkligen om ursäkt om du ser detta ifall du kan förlåta mig för hur jag var i support osv då jag hade svårt att acceptera att bli bannad vilket som vart ganska omoget.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var 100% rätt. det var fel av mig, dumt av mig att använda crossair, borde ha frågat staff först eller liknande om man fick, har verkligen lärt mig av denna ban och ja ber om ursäkt till complain om jag var jobbig i support. de var mitt fel och ja kunde ha ifrågasätt staffs eller liknande för att få ett riktigt svar istället för att göra som ja gjorde. de e aldrig okej att använda sig av detta, jag kommer verkligen nu efter denna ban lära mig utav dessa konsekvenserna jag fick, jag ska även läsa igenom reglerna några extra gånger nu medans jag ändå har chansen att ta om min medlems roll osv, de är självfallet tråkigt att jag blev bannad men jag ska se de som ett positivt sätt att kunna förbättra mig framöver & framförallt kunna utveckla min rp, nu efter denna ban e.tc ska jag defenetivt läsa reglerna bättre & våga ifråga staffsen om jag känner mig osäker på någon regel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Powergaming, ja blev nyligen bannad för powergaming, som denna gång tänkte jag "vad kan ja föbättra nu när jag är bannd för detta" jag tänker noggrant och kommer fram till att jag ska rpa på mina skador, för jag är en sådan person som behöver visa konsekvenserna för att lära mig. som i detta fall nu när jag e p bannad så vet jag framöver att jag ej ska begå detta brott igen. detta var extremt onödigt av mig och jag kan lova att de ej upprepas.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut, kunde ha kollat upp de först eller ha läst reglerna mer noggrant, det var helt fel av mig att aggera som jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? absolut!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka