Ej Antagen Gabrielo | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .

Gabrielo

Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Ditt discordnamn: gabrielosnya56

Ange ditt födelsedatum 18 Maj 2007

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff eftersom jag har en stor brinnande intresse för servern Unive och vill bidra till att skapa en trevlig och en bra spelupplevelse för alla spelare. Jag har även erfarenhet av att arbeta med community och jag är alltid beredd att hjälpa andra när de har frågor eller problem.Dessutom är jag engagerad och ansvarsfull, vilket jag som person tror det är viktiga egenskaper för en staff- medlem. Jag vill också vara med och utveckla servern genom att ge feedback och idéer för att förbättra spelupplevelsen för alla. Jag som person kan göra en verklig skillnad och hjälpa till att bygga upp en stark och en positiv gemenskap.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det finns många saker som inte fungerar som det ska och exempel, Att det finns många skjutningar som är kopplade till gängkonflikter, Vilket gör spelupplevelsen mindre rolig och mer stressande. Genom att adressera dessa problem och införa tydligare regler och riktlinjer kan vi förbättra gemenskapen och spelmiljön för alla.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? För att lösa problemen med skjutningar och gängkonflikter i servern behöver vi ta ett helhetsgrepp. Först och främst är det viktigt att vi fastställer eller etablerar tydliga regler och konsekvenser för dem som bryter mot dem. Genom att ha klara riktlinjer kan vi avskräcka oönskat beteende och skapa en tryggare spelmiljö.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt i sin staff roll innebär att man visar respekt,ansvar och engagemang. Det är viktigt att kommunicera tydligt och respektfullt med både spelare och kollegor eller staffs, samt att lyssna aktivt och även ge konstruktiva feedbacks. Man bör alltid följa all regler och riktlinjer här på Unive och vara rättvis mot alla spelare utan att favorisera vissa individer, bara för man känner individen eller har en bra relation så ska man inte vara på deras sida utan, staffen ska vara rättvisa oavsett om det var din vän eller vem det är.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Först och främst är det viktigt att sätta tydliga gränser mellan arbete och fritid.Att jag Bestämmer specifika tider för när jag ska fokusera på staff arbete och när jag kan ägna åt privatliv och rollspel. Kanske planera tid för avkoppling och aktivitet som passar mig.

Hur länge har du spelat på Unive? 1 månad men som sagt så är jag en og spelar på unive,första server som jag rpa på när jag köpte datorn (2023).

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej,jag har ingen personlig erfarenhet som staff, men jag kan ge info och tips baserat på vad som är allmänt känt om staff rollen. Staff arbete handlar om att stödja och skapa en positiv miljö för deltagarna. det kan inkludera att organisera aktiviteter, ge feedback och hantera konflikter.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej faktiskt inte, jag är beredd för o arbeta inom alla dessa områden anledning är för att jag som person vill testa och bidra till att testa alla dessa områden☺️

Tillbaka