Nekad Gabriel57 | Medlem ansökning {svante}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gabriel57

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel persson

Vad är ditt discord namn? EL GB

Vad är ditt födelsedatum? 13 April 2008

Berätta om din karaktär. Jag har redan en karaktär som heter Björn Persson men jag slutade spela fivem ett tag men nu kände jag att jag ville börja rp igen.
Men björn han är 25 år gammal och har jobbat men många saker t.ex kriminell och har varit biträdande chef på båtbolaget och andra ställen och tjänade bra pengar.
Björns intressen är bilar han har älskat bilar sen han var ung.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ha kul och seriös rp och jag kan vara hjälpsam och jag kommer göra mitt bästa för att följa regler och andra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? spela inte för makt alla ska liksom ha roligt och inte bara tjäna pengar det är viktigt att de andra som rpar har kul också.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM vehicle death match sen RDM random death match och FEARRP Vara rädd i scenarion och inte gå runder och skratta t.ex liksom visa rädslan

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag spelade på unive väldigt mycket innan men sen slutade jag så nu kände jag att det var dags igen.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? har varit krim flera gånger och utfört många scenarion. och jag vet hur det fungerar

Nekad.
Anledning:
Utveckla allt

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka