Ej Antagen GABBO | Chef-jobb ansökan [Bahama Mamas] [Berdan1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GABBO

Aktiv Medlem
Meddelanden
467
Reaction score
115
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Bahama Mamas

Vad heter du IRL? Gabriel

Vad heter du på discord? 1gabbo

Hur gammal är du? 16 fyller 17

Hur länge har du spelat på Unive? Sen 2022

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att börja anställa stabila och aktiva personer genom att ta intervjuer. När jag väl byggt upp en bra del anställda så kommer jag att se till att få till partnerskap med andra jobb/företag och erbjuda after works, erbjudanden och/eller vip medlemskap. Jag kommer dessutom hålla regelbundna evenemang och tema kvällar där musik och utklädnad kommer göra en upplevelse för alla besökande. Dessutom kommer jag erbjuda ett VIP- medlemskap för cirka 200 tusen som kommer ha flera fördelar som till exempel ett visst antal gratis drycker och mat varje kväll samt en avlägsen vip sketion endast för VIP- medlemmar med bra service där de kan beställa direkt till sitt bord. En självklarhet är ju också att vi kommer hålla öppet så ofta som möjligt helst varje eller varannan kväll för att bygga en kundkrets som kan lita på att vi kommer hålla öppet. Jag kommer också lägga stor fokus på marknadsföring för att annonsera om alla tema kvällar, vip medlemskap och erbjudanden inte bara genom annonser utan också åka runt och prata med folk på stan. Kundupplevelsen kommer också prioriteras genom att ha väldigt bra service och på så sätt uppmuntra att de kommer tillbaka. Säkerheten kommer också vara en viktig del och det första jag kommer fokusera på är att skapa en god relation med Securitas för att få deras närvaro under kvällarna för att alla kunder ska känna sig trygga och ha en bra upplevelse, vi kommer också ha anställda vakter vid dörrarna men eftersom Securitas har mer behörighet kommer deras närvaro också vara viktig.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på Bahama Mamas förut då Matteo Messina ägde de i ungefär 2 månader.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag minst 4-5 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

+rep mogen för den chef position bra på den slags rpn väldigt framåt och trevlig tror nog han hade passat som det

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Nekad, Finns redan en chef för detta yrke

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka