Accepterad gabberoos | Medlem ansökning [Zikes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

gabberoos

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198999764226/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel Roos

Vad är ditt discord namn? Gabbe#1390

Vad är ditt födelsedatum? 16 November 2006

Berätta om din karaktär. Jag är en rå socialdemokrat från en håla utanför Göteborg. Min uppgift är att vara den oskyldiga i samhället, ganska pratglad och relativt snäll. Min karaktär heter Stefan. Stefan är en vinfantast, och kan hittas på någon parkbänk någon stans. Glider runt i en fin BMW, eftersom jag är lite överklass. Stefan tror sig vara finare än alla andra. Mer och mer börjar Stefan bli arrogant mot dagens förorter, på något sätt lyckas Stefan komma i kontakt med killar som har förankrats till förorterna. Han har helat sitt liv velat börja jobba på ett nytt jobb, och flytta hemifrån. Så Stefan är en nyfiken och tillbaka dragen kille som endast strävar efter pengar. Hela Stefans uppväxt var han utfryst och nedtryck för att han inte hade några föräldrar. Stefan blev bort adopterad när han var liten, vilket betyder att han inte känner sina biologiska föräldrar. Dessa konflikter påverkar att Stefan långsamt dras in i kriminaliteten, men ändå håller sig till det vanliga.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill kunna bidra till att serverns utveckling går framåt, samt utveckla min egna rp erfarenhet. Jag har väldigt bra rp erfarenhet, men jag vill utvecklas till ännu bättre. Hur kan jag bidra till servern? Jo, jag kommer ha bra inflyt på servern, och kunna utveckla medborgarna och invånarna i staden. Vill även kunna införa fler butiksföretag, och endast kunna föra servern framåt till det bättre. Men främst kunna utveckla min roleplay förmåga till maximalt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är en väldigt framgångsrik server, som har goda standards. Servern är även väldigt bra organiserad, och väl genomtänkt. Därför intresserar servern just mig. Även att servern endast strävar för att bli ännu bättre hela tiden, och kunna utvecklas som server. Framförallt tycker jag om att ni tar rp på fullaste allvar, och det inte bara är lall utan faktiskt RP.

Hur hittade du Unive? Min kompis rekommenderade servern för ett par månader sen. Det var inte förrän nu det väcktes intresse efter jag såg en oddshot video från Unive, då jag började få upp ögonen för servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Framförallt att sprida glädje och att kunna utvecklas mer som spelare. Främst kunna få mig att utvecklas till en väldigt duktig rp spelare, vilket kan leda till att jag kan utvecklas ännu mer i servern. I detta fallet kommer jag kunna utvecklas till det högre standard kraven ni har på vissa jobb eller andra företag etc. Men själva målet med min karaktär är också att kunna slå Unvie med en unik och utstrålande karaktär som inte är såp vanlig i rp. Vilket kommer leda till att det bli mer utbud av karaktärer i Unive.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Det är ju framförallt att min karaktär är också att kunna slå servern med en unik och utstrålande karaktär som inte är så vanlig i rp. Vilket kommer leda till att det bli mer utbud av karaktärer i Unive. Vill även kunna utveckla servern och ta del av serverns framgångar, genom att vara en medlem av servern och en bra spelare. Med min karaktär och mitt rollspel kommer jag kunna göra stora framgångar på servern genom att vara en bra Unive-spelare.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej!

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen!
:unive:

Tillbaka