Nekad Gabbelito_s | Ban Överklagan [-SBstyle-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gabbelito_s

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
16
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199203175833/

Ditt Hex-ID: 11000014a154d99

Vad är din discord tagg? gabbelito_s#0155 (mitt nya är gabbelito_s)

Vem var det som bannade dig? ZevenDot3

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-07-10 002229.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag trpr att staffs valde att banna mig för att jag fick ett bj utanför polisstationen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Exakt innan jag blev bannad så var jag med i ett scenario där jag och några kompisar ville stämma en polis för att han stängde in oss i stationen. Bj hände lång innan (typ 15min)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var jag som gjorde fel. Tycker egentligen att det var ett missförstånd. En annan person skickade en emote och jag track på enter. Läste inte vilken emote det var och borde därför ha läst den. Som sagt var vi inne i ett stort scenario där de flesta skrek och jag track på enter och tog emot emoten. Dock direkt efter jag tog emot bj så track jag på x så att vi slutade (det pågick i mindre än 1 sekund). Om det hade varit lall på riktigt så hade vi forsatt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad 3 gånger förut. Har lärt mig en hel del av varje ban. Den första bannen var att jag sparkade på dörren till marja lisas onödigt många gånger. Då lärde jag mig att det var onödigt och inte sunt förnuft. Den andra gången var något litet som jag inte kommer ihåg. Den tredje gången var att jag skrek på sjukvårdare att skynda på. Då lärde jag mig att det inte var sunt förnuft.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänkt en extra gång innan jag accepterade den emote som jag tog emot. Trodde att den var typ en slap eller punch men visste inte att det var en bj. Ber därför om ursäkt för att det försämrade rp:n för att jag tog emot den.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag lärde mig att jag alltid ska tänka om innan jag gör något. Jag kommer definitivt göra saker och ting annorlunda om ni unbannar mig,

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka