Nekad Gabbe. | Medlem ansökning[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gabbe.

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198182371526/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt discord namn? Gabbe#6036

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter mohamed alli, mohamed alli växte upp i skåne om man ska vara exakt så va de i glömslöv, mohamed alli hade en tuff barn dom för att han blev mobbad i skolan för att han inte hade några vänner, mohamed alli fick inte särskilt bra betyg i skolan då han inte gillade några ämnen. mohamed alli skolkade mycket för att han inte villa vara inne på lektionen för han tyckte att läraren var så tråkig. men en dag va han pappa inte så glad för att han lärare hade ringt och pratat om hur han beter sig i skolan så mohamed alli började kolla på boxning och tyckte de såg roligt ut så mohamed alli blebv intreserad i boxning och trännade väldigt hårt för att bli bra på boxning, när mohamed alli blev äldre så blev han väldigt på boxning med bara åldern av 17 så hade han vunnit sin första turnering. nu är han redo på nya äventyr i denna nya staden. mohamed ali hade tröttnat på boxning och ville testa nåt nytt så han var glad att de fanns så mycket att göra i stan till exempel att bli polis eller att sälja billar osv. efter mohamed alli hade bott där i ungefär 2 år så började han tänka väldigt mycket på hans familj som bodde i glömslöv så han bestämde sig för att flytta till glömslöv igen. han flyttade in i hans föreldrars källare i några år men sen så flyttade han till en annan stad och startade ett nyt liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag är en aktiv spelare och en bra rp spelare. jag tycker att nu ska välja mig för att jag kommer hjälpa spelare och för att jag har mycket erfarenheter av rp som till exempel både hur du rpar på ett bra sätt och hur du ska bete dig på en rp server ochså bra för att jag ska kunna utvekla min rp på ett bättre sätt. kommer även vara trevlig mot både staffs och spelare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer vara en bra medlem som kommer kunna bete sig och vara mogane. kommer inte holla på och lalla runt utan ta rp på ett seriöst sätt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? rpen är roligast när båda i ett rp scenario kan vinna även om de inte är jag som vinner.

Hur hittade du Unive? jag hittade unive genom kompisar dom sa att de va en bra server så jag testa den och jag tycker den är jätterolig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka