Accepterad melle09 | Medlem ansökning [Queen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

melle09

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? adolf9373

Vad är ditt födelsedatum? 11 November 2009

Berätta om din karaktär. Mohamed var uppväxt i en dålig familj. Hans pappa var alkholist och hans mamma jobbade mycket, detta gjorde att ingen kunde ta hand om Mohamed och lära honom om vad som var rätt och fel. Han träffade fort fel folk och i 7:an träffade han sin dåvarande kompis Jakob, Jakob var en kaos unge och detta var en dålig förebild för Mohamed. Det gick inte lång tid innan Mohamed också blev en kaos barn och hans betyg började gå ner. En dag när Mohamed kom hem så fick han hörde han genom sitt rum, skattevärket var där och de skulle slänga ut dem ur huset om dem inte betalade hyran nästa månad, Mohamed gick 3:an i gymmnasiet, Han hade inget val, Han behövde hoppa ur gymnasiet. För ett tag sen hade han fått erbjudande av sin kompis Jakob att börja sälja droger men han hade sagt nej. Men nu kännde Mohamed att han inte hade något vall. Han hade nu börjat jobba för ett gäng som hette Dalennätverket. Han fick fort pengar från sina deals och kunde betala hyran. Men så en dag började han få mer farliga och svårare uppgifter, en dag fick Mohamed och Jakob uppgift att döda en annan rival som var med i foxtrot, de båda fick en glock och skott. De gick till puben där rivalen skulle vara men när de tog upp vapnen så gick inte det att avlossa skotten. Rivalen hinner ta upp sit vapen och skjuter jakob men Mohamed hinner springa till bilen och köra därifrån. Han kommer hem och är jätteledsen eftersom Jakob blev skjuten, Han får senare reda på att Jakob har dött. Eftersom han misslyckades med uppdraget och skjöt mot en foxtrot medlem så hade han både dallennätvärket och foxtrot efter sig. Han hade inget vall än att flytta. Han packa sina väskor och tog med sig alla sina knarkpengar, han sickade sin mamma till hemlandet så hon var säker och sin pappa sket han i.
Mohamed flyttade till en stad som heter unive och där Fortsätte han sin resa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har respekt för andra och är snäll mot alla som har respekt mot mig, Jag har även läst alla regler så jag vet exakt vad man får göra och inte får. En bra rollseplare och en rolig person som sprider glädje i staden. Jag har erfarenhet från ortenwave då jag spelade ganska mycket på den servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De menas på att du inte ska spela för att vinna ett scenario utan för att båda ska ha kul. Jag spelar inte för att vinna ett scenario jag spelar för att båda ska ha kul och inte bara för att vinna. Detta är ett exempel på ett scenario: vi säger att jag har gäng krig och har en grabb kidnappad sedan strormar de andra gänget och i de läget så hoppas jag att dem vinner strormingen så att jag har haft roligt att kidnappa en av dem och sen vinner dem strormingen för då har båda kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst alla regler här är några exempel Vdm - när du kör på nån heelt utanb anledning | Rdm - när du skjuter nån helt utan anledning | Pwg - när du krockar och inte rpar på skador | Pwg2 - spelar för makt o pengar | Copbait - vill ha uppmärksamhet av polisen | Metagaming - rpar med discord

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat mycket ortenwave för länge sen men nu var de unive som är roligt och vill forsätta spela på den därför vill jag bli medlem och sen skaffa krim.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, hoppas att jag blir godkänd

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka