Accepterad g3loccbabyy | Ban Överklagan [robbann00

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

g3loccbabyy

Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199864320193/

Ditt Hex-ID: steam:1100001717d90c1

Vad är din discord tagg? trippladenofiffla

Vem var det som bannade dig? robban

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-25 005156.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För enligt staffs perspektiv så sköt jag utan någon som helst bakgrund enligt klippet då men från mitt perspektiv så riktade dom på mig nån minut(er) innan fast de hade jag inte bevis på så jag förstår att staffsen inte kan gå på de jag sagt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag åkte ut ur mitt gänghus och det var kaos som fan och det var det dom 3-4 timmarna under den tillfället och det sköts konstant, jag blev jagad direkt varav en av bilarna var askar ligan som hoppade ut på mig o dom fortsatte jag så jag tänkte att dom inte ville något fredligt då dom hotat med dödligt våld. Så jag valde hoppa ut och skjuta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej asså enligt klippet så är det helt rätt fast ifall man såg hela scenariot så tror jag staffsen skulle bedömt det från ett annat perspektiv fast nu i detta läge kunde dom bara utgå ifrån ett 30 sekunders klipp vilket är förståeligt då det var det ända typ av bevisningen dom hade.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kmr ej ihåg riktigt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Aa att se till att klippa när andra riktar osv. så man vet att jag har giltig anledning till att skjuta någon. Fast även istället försöka lösa det socialt genom att snacka etc.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag bör klippa när folk väljer rikta på mig så jag kan visa staffs ifall det skulle behövas. Men enligt staffsen perspektiv borde jag snackat me dom först och göra det mer socialt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka