Accepterad g3loccbabyy | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

g3loccbabyy

Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199864320193/

Ditt Hex-ID: steam:1100001717d90c1

Vad är din discord tagg? Davve58

Vem var det som bannade dig? Lasse

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-31 154437.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo dom ansåg att jag bröt mot regeln brist mot social rp, jag förstår deras syn fast hoppas att dom även förstår min syn utav det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Enligt staffs perspektiv så anser dom att jag inte utförde något social i det scenariot fast enligt min syn så håller jag inte med i den delen för ifall mitt mål va att inte framföra någon social rp så skulle jag skjuta från första bemötandet vilket staffsen har sett. Vi försökte ta det socialt genom att komma på någon lösning med den vita volvo sedanen. Men hans gängmedlemmar kommer och säger "Han ska dö" och "Ta han" sedan sitter dom och försöker boxa mig o pittar lite smått o gott med deras miljonbilar. Vilket leder till att jag får black screen sedan hoppar en man ut ur den vita bilen och sedan jag kör därifrån och den mannen väljer och avlossa skott ( 2 skott för och vara specifik ) detta tar jag då som ett DIREKT hot mot mitt liv så jag väljer att försöka fly fast jag hade 2 bilar efter mig så min polare säger att vår bästa chans är i en one-way så vi väljer att åka till den trapp one - wayn vid gambino huset där vi är i cirka 2 minuter medans dom cirkulerar så kör dom hem vilket jag var omedveten om då jag ej såg dom för securitas byggnaden var där samt så var det en lamborghini som fortfarande snurrade runt vilket jag har klipp. Dom väljer och vara i sitt gänghus i cirka 30 sekunder för att sedan ingame säga "Hallå Sven , hoppa in dom är här ute." Och sedan väljer dom och köra tillbaka till en aktiv skottlossning med exakt samma bil och försöker inte göra det diskret alls. Jag förstår att ni kanske tycker att vem som helst kan åka runt med den vita volvon. Fast låt mig även tillägga ifall ni drar det kortet så vad är chansen att samma bil åker runt vid EXAKT samma område med exakt samma typ av bil ( Sedan ), med EXAKT samma ljud, med EXAKT samma toning. Och jag väljer att skjuta mot bilen då jag är 100% säker på att de är samma personer vilket jag har rätt i.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jo man kan se det från olika perspektiv därav skulle jag inte säga att bannen är felaktig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer ej riktigt ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jo jag kunde hoppat in i min bil igen och gå fram till bilen och snacka osen försöka kidnappa han istället och göra det mer socialt och sen fortsätta med det utvecklade scenariot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes till 100%

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka