Inaktuell G19___1 | Ansökan till Staff [RP] [Lukas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

G19___1

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Ditt discordnamn: _ka11e

Ange ditt födelsedatum 5 Juni 2008

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att just jag ska bli Staff på denna servern då jag tycker om att bidra med saker och inte bara spela på servern då jag känner att jag inte bidrar med något förutom en bra RP & SV jobb, jag skulle vilja bidra med flera saker. Mitt mål med en bra RP är att alla ska bete sig och vara sjysta mot varandra samt ha en mogen och bra RP och som staff så är mitt mål att hjälpa andra som behöver hjälp under olika situationer. Nu har jag har kört på Unive Roleplay i några dagar och känner att det är den bästa servern jag har spelat på inom min Fivem karriär, nu känner jag att jag har fått en bra förståelse hur just Unive Roleplay funkar och har även fått en väldigt posetiv blick av de andra som är staff på servern, de är väldigt sjysta snabba på att svara i support, det är sånt här som får mig att vilja fortsätta spela och bidra med samma positivitet tillbaka. under mina timmar som jag har på Fivem så har jag spelat ganska mycket som staff men också hängt med under många ärenden. Jag kommer vara väldigt aktiv på servern och spendera mycket tid på att hjälpa så många som möjligt. Jag känner att servern är bra som den är och mycket saker som händer det gör också att man vill höja sin rank från servervakt till staff. Jag kommer se till att medborgarna sköter sig och att de följer spel reglerna. Jag skulle säga att jag är en person som är mycket framåt och försöker hålla mig borta från onödiga saker som man egentligen kan lösa fort det är en anledning till varför ni borde ta in mig.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? det jag inte tycker fungerar är att det är aldeles för många som inte följer reglerna så som att det är många som gör vdm och rdm på servern därför tänker jag förhindra det genom att kicka dem som gör det samt banna de under en kort tid beroende på vad de har gjort

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag ska tillsamans med övriga staff teamet hjälpa så många som möjligt genom att sitta i support ofta och ta ärenden. Om det är folk som inte följer reglerna så kommer jag se till att de gör det genom att de får varningar eller bann.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? jag tycker att om man ska agera profisionelt så ska man som staff veta om reglerna och konsekvenserna som man ska ge personen då man inte ska behöva gå in i reglerna och läsa igenom det för att se vad det är. Jag har satt mig och läst igenom reglerna på denna server så jag vet vad jag ska göra om jag kommer till en sådan situation.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag kan vara aktiv runt 7h varje dag och det är runt kl 16.00 om jag inte ska göra något men det är ganska sällan

Hur länge har du spelat på Unive? Några dagar snart 1,5 vecka

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har erfarenheter inom staff rollen då jag har varit staff på andra serverar och suttit i support samt hjälpt andra på servern med olika ärenden. en server jag va staff på va ortenwave och fick mycket kritik, kunskap därifrån och ser fram emot att få mer kunskap från denna server då jag tycker at ni har en väldigt bra och mogen server.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Om du fick jobba i ett annat område också, vilket skulle det vara? Support

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Inaktuell, Ingen aktivitet på över 1 månad på ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka